Pop Cola – doza de rafinament

De: Andra Voiculescu / 02.11.2020, 13:46
Pop Cola - doza de rafinament

Pop Cola este o cola botanică, cu aromă naturală de plante, extract de ghimbir şi nucă de cola, fără conservanţi. Produsul din categoria premium +, obţinut dintr-o reţetă proprie, inspirată din frenezia anilor ’80, conţine cu 30% mai puţin zahăr decât media pieţei în varianta clasică şi are îndulcire premium în varianta zero zahăr (stevia şi sucraloză).

Merlins Beverages, producătorul binecunoscutei vitamin aqua (lider de piaţă în categoriile apelor cu vitamine şi a apelor cu arome), intră pe segmentul băuturilor răcoritoare carbogazoase cu aceast proiect de cola premium.

Lansată la începutul acestui an, Pop Cola şi-a câştigat rapid notorietatea şi poziţia în piaţă. Pop Cola se găseşte pe rafturile majorităţii retailerilor internaţionali (Kaufland, Auchan, Cora), în reţelele de gas stations MOL, OMV, Lukoil şi Socar, cu o prezenţă tot mai notabilă şi pe rafturile operatorilor de traditional trade & HoReCa.

Aşteptările de la brandul Pop Cola au fost ridicate încă de la lansare; producătorul este optimist şi încrezător în capacităţile consumatorului de a recunoaşte şi de a se orienta tot mai mult către băuturile premium şi produsele calitative în general.

Pop Cola se transformă într-un trend de amploare, devenind un indicator al deciziilor inteligente de consum. Aşadar, pentru a acoperi cererea tot mai accentuată faţă de formatul deja existent la doza de 330ml, a fost introdusă pe piaţă varianta de Pop Cola la PET 0,5L şi urmează lansarea formatului de 1,5L: acelaşi produs premium şi acelaşi gust fin de cola botanică, în ambalaje mai generoase.

Pop Cola la PET este disponibilă în ambele sortimente: clasic şi zero cu îndulcire din stevia. Noile formate se află deja pe rafturile retailerilor internaţionali şi sunt accesibile tuturor partenerilor interesaţi de inovaţie şi plus valoare.

Tags: