Lindner, una dintre cele mai mari firme producătoare de sicrie din Polonia, a ales acum patru ani o modalitate neconvențională de a-și promova produsele: crearea unui calendar. Numai că diferențele dintre primul calendar, apărut în 2010, și cel de anul acesta, sunt uriașe. Dacă în anii anteriori sexualitatea era doar sugerată în imaginile calendarului, anul acesta modelele pozează topless.
Anul acesta, reclama este topless, ca să nu zicem chiar nudă!
Zbigniew Lindner, proprietarul firmei, a declarat presei că ideea producerii calendarului i-a aparținut fiului său, iar el a fost de acord. „Am vrut să facem un lucru pe jumătate serios, pe jumătate distractiv, în care să arătăm frumusețea femeilor din Polonia, dar și frumusețea sicrielor produse de noi”, a spus Lindner.
„Vrem să arătăm că un sicriu nu este un simbol religios, ci un produs, care are nevoie de piață de desfacere și de promovare. De ce oamenii s-ar teme mai mult de un sicriu decăt de îmbrăcămintea de lux sau de bijuterii?”
Anul trecut a fost la modă bodypainting-ul!
Calendarul reprezintă pentru Lindner, pe lângă un mijloc de promovare a afacerii, și o modalitate de a-și spori veniturile, cei interesați putând comanda unul de pe site-ul companiei.
Ediția din 2012 a fost mai cu… perdea
La fel ca în anii trecuți, dar parcă într-o măsură mai mare, a venit rapid și replica Bisericii Catolice, care a condamnat apariția noului calendar. Un purtător de cuvânt al acesteia a spus că moartea unui om trebuie tratată cu solemnitate, nu „amestecată cu sexul”, cum face acest „nepotrivit” calendar.
Pentru cei interesați, iată câtă muncă este necesară pentru realizarea unui calendar
Biserica Catolică și învățăturile sale este cea care susține polonezii de secole, însă, deși 93% dintre polonezi sunt catolici, din ce în ce mai putini dintre aceștia merg regulat la biserică iar unii dintre ei chiar au început să pună la îndoială tabuurile privind sexualitatea promovate de această religie.