Poiana printurilor

14 12. 2004, 16:02
Romanii au reușit sa organizeze primul și singurul, pana acum, festival european de print publicitar. "Deschiderea" manifestarii a dezavantajat creativii romani, care nu au reușit sa caștige decat un singur premiu. 36 de agenții publicitare din 13 țari

Romanii au reușit sa organizeze primul și singurul, pana acum, festival european de print publicitar. „Deschiderea” manifestarii a dezavantajat creativii romani, care nu au reușit sa caștige decat un singur premiu.

36 de agenții publicitare din 13 țari și-au înscris lucrarile în cadrul primului festival european de print publicitar.

Adprint a devenit un festival european abia la a șasea ediție, atunci cand organizatorul, Millenium Communication, a considerat ca s-a maturizat îndeajuns pentru a depași statutul de festival național.

Festivalul a fost însa umbrit de lipsa unor agenții puternice romanești care nu au vrut, din diverse motive, sa intre în concurs (sa amintim doar McCann Erickson sau Leo Burnett). Așa s-a ajuns la situații jenante precum: McCann Erickson Italia a cîștigat marele premiiu în timp ce reprezentantul agenției din Romania nici nu a dat pe acolo…

Detalii aflați doar din