Playboy vrea sa lanseze o revista pentru barbați în India

03 12. 2005, 15:42
Playboy poarta discuții în vederea lansarii unei reviste pentru barbați în India, care însa nu va include poze nud și nu va purta numele companiei, relateaza Reuters. Christie Hefner, CEO al Playboy, crede ca unul dintre planurile cele mai îndraznețe ale companiei pe care o

Playboy poarta discuții în vederea lansarii unei reviste pentru barbați în India, care însa nu va include poze nud și nu va purta numele companiei, relateaza Reuters.

Christie Hefner, CEO al Playboy, crede ca unul dintre planurile cele mai îndraznețe ale companiei pe care o reprezinta se refera la posibila lansare a unei reviste în India.

„Aceasta este o premiera pentru noi. Suntem interesați sa intram pe piața din India, însa versiunea indiana a revistei nu va fi una Playboy clasica”, a declarat ea, în cadrul unui summit referitor la media și publicitate.

Revista din India „ar putea fi o extensie a Playboy care sa acorde atenție lifestyle-ului, culturii pop, celebritaților, modei, sportului și interviurilor”, a declarat Hefner, fiica lui Hugh Hefner, fondatorul Playboy. „Revista nu va include nuduri și nici nu cred ca se va numi Playboy”, a adaugat ea.

India este o piața extrem de atractiva pentru companiile media straine care încearca sa atraga audiența reprezentata de persoanele tinere care locuiesc în orașe.

Înființata în 1953, revista Playboy are în jur de 20 de ediții locale în întreaga lume, care pun accentul pe conținutul din respectiva zona. Hefner a declarat ca același lucru se va întâmpla și în cazul ediției indiene a revistei, care va fi realizata în conformitate cu standardele pieței locale.

În același timp, Playboy poarta discuții cu editori din mai multe state de unde și-a retras revista sau unde aceasta nu a fost niciodata prezenta. De asemenea,Playboy vrea sa lanseze și o ediție dedicata special cititorilor din Marea Britanie, având în vedere ca în prezent aici se vinde versiunea din Statele Unite.

„Piața din Marea Britanie este extrem de importanta, chiar daca se remarca printr-o competiție extrem de acerba. Revista noastra are o evoluție excelenta pe piața britanica, la fel ca și postul nostru de televiziune și site-ul pe care l-am lansat recent”, a declarat fiica lui Hugh Hefner.