Platforma de streaming Paramount+, lansată în martie; peste 20.000 de episoade și filme, în ofertă
Platforma de streaming Paramount+, versiunea rebranduită a serviciului CBS All Access, va fi lansată pe 4 martie.
Paramount+ va utiliza francize și active combinate ale companiilor Viacom și CBS (care s-au unit în 2019), pentru a oferi utilizatorilor peste 20.000 de episoade de producții TV și filme de la mai multe rețele, printre care se numără BET, CBS, Comedy Central, MTV, Nickelodeon, Paramount Pictures.
Abonamentele lunare pentru serviciul de streaming vor avea mai multe prețuri: pentru versiunea care include reclame și oferă o gamă completă de filme Paramount, originale Paramount+, „o porțiune masivă din catalogul de titluri”, potrivit lui Tom Ryan, CEO, dar și sezoanele actuale ale emisiunilor CBS, costul este de 4,99 de dolari. Acest abonament va fi lansat în iunie.
Abonamentul premium va avea transmisii sportive live completate cu și mai multe opțiuni, fluxuri de știri CBS în direct și altele, pentru 9,99 de dolari. Compania va oferi curând mai multe informații despre opțiunile de abinamente, a mai sus Ryan, potrivit Variety. Clienții care au abonamente premium CBS All Access ar trebui să aibă acces automat la Paramount Plus.
Unele filme, precum „Mission: Impossible 7” și „A Quiet Place 2”, disponibile la 45 de zile de la premiera în cinema
În ceea ce privește conținuturile oferite, Paramount Plus va difuza o serie de show-uri populare mai vechi, cum ar fi „SpongeBob SquarePants”, precum și noi, originale, bazate pe francize populare – „Criminal Minds” și „The Godfather”.
Nickelodeon lansează un Avatar Studios pentru a realiza mai multe seriale și filme bazate pe franciza „Avatar”: „The Last Airbender” și „The Legend of Korra”. Tot pentru fanii Nickelodeon, Paramount+ lucrează la serii ca „Dora the Explorer”.
Printre serialele anunțate se numără un reboot al „Frasier”, cu Kelsey Grammer care își va relua rolul Frasier Crane, și mai multe serii bazate pe filme populare marca Paramount, inclusiv „The Italian Job”, „Flashdance” și „Fatal Attraction”.
Aceste serii se alătură titlurilor anunțate anterior pentru Paramount+, precum „The Offer”, o miniserie despre procesul de making of al filmelor „The Godfather”.
Multe filme produse de Paramount vor ajunge pe platforma de streaming aferentă la 30 până la 45 de zile după lansarea lor în cinematografie, iar altele vor apărea la 90 de zile după difuzarea în săli. De exemplu, „A Quiet Place 2” va fi disponibil pe Paramount+ la doar 45 de zile de la lansare în cinematografe, în luna septembrie. „Mission: Impossible 7” și „Paw Patrol” vor avea un parcurs similar. Filmele MGM, de exemplu, „No Time to Die”, vor merge ajunge pe Paramount Plus după ce vor ieși din perioada de exclusivitate pentru cinema. Filme noi bazate pe producții ca „Beavis și Butthead”, „Workaholics” și „Pet Semetary” vor fi realizate exclusiv pentru Paramount Plus.
La fel ca CBS All Access, Paramount Plus va transmite mai multe conținuturi sportive, care vor fi extinse la jocuri de fotbal din UEFA și altele.
ViacomCBS a anunțat că are în prezent 19,2 milioane de abonați pentru CBS All Access și Showtime (plus 30,1 milioane de utilizatori activi lunari pentru platforma de streaming gratuită Pluto TV), în SUA, dar scopul este de a se lansa cu adevărat în războiul cu celelalte platforme de streaming. Disney+ se apropie de 100 de milioane de abonați, iar HBO Max are 17,2 milioane de activări. Peacock, unul dintre cei mai mari concurenți ai Paramount + – pentru că au ofertă similară, are 33 de milioane de utilizatori, deși nu este clar câți sunt abonați cu plată.
ViacomCBS a anunțat și o lansare internațională pentru Paramount Plus. Astfel, platforma va fi lansată simultan în SUA, America Latină și Canada, iar în lunile care vor urma, în Australia și țările nordice.
CITEȘTE ȘI: Piața de streaming europeană s-a ridicat la 11,5 miliarde de euro anul trecut
Sony, în competiție cu Netflix: compania lansează serviciul de streaming Bravia Core
Foto: Variety