Pisica aristocrata
Din cauza ei te trezesti ars de soare, cu nasul cojit si cu parul ciufulit de vant. Cu toate astea, daca ar fi sa aleg intre un Mercedes SL si un Jaguar XKR Cabrio nu as sta sa ma gandesc prea mult. Si nu pentru ca nu-mi place SL-ul. Nu-mi plac cei care-l conduc. In schimb, n-am vazut multi fotbalisti cu Jaguar. XKR nu este o masina pentru fitosi. Nu are voci calde ca sa-ti reaminteasca sa inchizi farurile.
Nu are nici scaune care sa te mangaie cu un masaj lin in timpul mersului. Nu are nici dimensiuni care sa-ti permita o mica partida cu iubita sau prietena. Are insa mult sex-appeal, mult stil si un motor care iti susura in ureche mai placut decat orice muzica. Motiv pentru care nici nu-mi mai aduc aminte daca am pornit radio-CD-ul. De fapt, din cauza sunetului motorului, nici nu cred ca stiu daca m-am uitat sa vad ce fel de sistem audio are masina.
Sub capota, gasim propulsorul supraalimentat de 4.2 litri si 400 de cai, motor cuplat doar cu o cutie manuala cu 6 trepte. Asa ca, o data instalat la bordul aristocraticei pisici decapotabile, nu ai decat de apasat pe pedala de acceleratie. Pentru cei ce prefera sa conduca cu 20 de kilometri la ora pe Magheru, in serile calduroase, le recomandam si pozitionarea lejera a cotului stang pe portiera din dreapta. Se asorteaza perfect cu o masina decapotabila. Dupa ce ai apasat mai tare pe pedala, pentru a trece in tromba pe culoarea galbena – spre rosie – a semaforului, constati ca Jaguar XKR este si foarte rapida, supla si perfect lipita de drum, chiar si in curbele mai periculoase luate cu viteza mai mare.
Capitolul securitate nu este foarte interesant pentru cel ce vrea sa isi ia o decapotabila. Clientul roman de decapotabila este interesat mai mult de un sistem de protectie impotriva aruncarii tigarilor aprinse, a scuipatilor bine tintiti si a proiectilelor lansate de vrabiute, porumbei si alte zburatoare de pe la noi.
Pentru cei ce se pregatesc sa castige la Loto, sau pentru cei care au dat deja marea lovitura, XKR este gata sa ii primeasca la bord in schimbul a putin peste 90 de mii de euro. Cam cat vreo douazeci de Dacii Solenza. Iar daca nu va permiteti un Jaguar, puteti incerca macar sa-l vedeti. Mai simplu e la gradina zoologica, in cusca, pentru ca pe strada e cam greu de vazut in pozitie statica: prinde suta de kilometri in doar 5 secunde.
Sursa: ProMotor