Unul din factorii care susțin creșterea este expansiunea retailerilor dinspre marile centre urbane ale Chinei către orașe mai mici, ceea ce înseamnă că magazine de lux se deschid pentru prima dată în orașe care au, însă, populații apropiate de Paris sau San Francisco.
„China rămâne, înainte de toate, o piață pe care brandurile recrutează clienți”, se arată în studiul HSBC, citat de CNN.
„În timp ce gradul de recunoaștere este încă scăzut pentru unele branduri, iar penetrarea în orașele de rang doi este limitată, superbogații Chinei cheltuie mai mult pe bunuri de lux decât cei din Vest”, scriu analiștii HSBC.
Chiar și după creșterea ultimilor ani, piața luxului din China este departe de a fi matură, afirmă analiștii.
Factorii culturali contribuie, de asemenea, la evoluția pieței. Urmând trendul din țările dezvoltate, chinezii bogați și cei din clasa de mijloc simt nevoia de a cheltui.
Citiți mai multe despre acest subiect pe Mediafax.ro.