Episodul de joi seară din serialul de comedie „Las Fierbinți” a condus topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 30,9 puncte de rating și 12,9% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 17,9 puncte de rating și 7,4% share.
La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a fost pe primul loc în topul televiziunilor, cu 32,3 puncte de audiență și 11,4% cotă de piață, în timp ce locul 2 avea 17,8 puncte de rating și 6,3% share.
La nivel național, peste 2,1 milioane de români au urmărit „Las Fierbinți”, iar în minutul de maximă audiență, de la 21.11, peste 2,4 milioane de români au fost cu ochii pe aventurile fierbințenilor., potrivit unui comunicat remis Apropo de Pro TV
Săptămâna viitoare, luni, marți și joi, de la 20.30, aventurile continuă în „Las Fierbinți”. Noul sezon este disponibil online și pe voyo.ro.
CITEȘTE Și: Survivor, competiția care a cucerit publicul din întreaga lumea, revine la PRO TV
„Las Fierbinți”, de la Pro TV, a dominat, joi seară, topul preferințelor telespectatorilor
Codin Maticiuc face parte din distribuția ultimului sezon „Vlad”, de la Pro TV
Pro TV a deschis înscrierile pentru un nou sezon „Imperiul Leilor”
Foto: Pro TV