Peste 2 milioane de telespectatori au vizionat, marți seară, „Las Fierbinți”
Peste 2 milioane de telespectatori au aflat, marți seară, deznodământul poveștii dintre Firicel și Dalida, în „Las Fierbinți”.
Serialul „Las Fierbinți” de la Pro TV a dominat topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 12,4 puncte de rating și 31% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 6,8 puncte de rating și 17% share, potrivit unui comunicat remis Apropo de postul TV.
La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 9,6 puncte de audiență și 28,1% cotă de piață, în timp ce locul 2 avea 8,3 puncte de rating și 24,3% share. La nivel național, peste 2.1 milioane de români au urmărit „Las Fierbinți”, iar în minutul de maximă audiență, de la 21.03, peste 2,4 milioane de români au fost cu ochii pe aventurile fierbințenilor.
Un nou episod va fi difuzat joi seară, de la 20.30. Noul sezon „Las Fierbinți” este disponibil online și pe voyo.ro.
CITEȘTE ȘI: Pro TV a deschis înscrierile pentru un nou sezon „Imperiul Leilor”
„Căsătoriți pe nevăzute”, „Las Fierbinți” și „Știrile” – Pro TV, lider de audiență marți seară
Foto: Pro TV