Episodul de marți seară al serialului de comedie „Las Fierbinți”, difuzat de Pro TV, a atras în fața televizoarelor 2 milioane de telespectatori la nivel național.
Pro TV a condus topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 13,3 puncte de rating și 31% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 8,4 puncte de rating și 19,6% share.
La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a fost pe primul loc în topul televiziunilor, cu 10,2 puncte de audiență și 27,7% cotă de piață, în timp ce locul 2 avea 9,4 puncte de rating și 25,4% share. În minutul de maximă audiență, de la 20.48, peste 2,5 milioane de români au fost cu ochii pe aventurile fierbințenilor, potrivit unui comunicat remis Apropo de Pro TV.
Un nou episod al serialului „Las Fierbinți” va fi difuzat joi, de la ora 20.30, pe Pro TV. Noul sezon „Las Fierbinți” este disponibil online și pe VOYO.
CITEȘTE ȘI: Theo Rose este prezentatoarea „SuperStar România”, la Pro TV
Survivor, competiția care a cucerit publicul din întreaga lumea, revine la PRO TV
„Căsătoriți pe nevăzute”, „Las Fierbinți” și „Știrile” – Pro TV, lider de audiență marți seară
Foto: Pro TV