Mazda va lansa pe piața mondiala, începînd cu luna aprilie, patru noi modele de autovehicule, între care o varianta monovolum, precum si noile modele Premacy, Demio si Atenza, în speranta ridicarii cotei sale de piata de la 4,7% la 5,1%
Campania de lansări survine la mai mult de un an de la prezentarea ultimului nou model, Mazda Tribute, în noiembrie 2000.
Mark Fields, directorul general al firmei japoneze afirmă că grație acestor noi modele poate spera în ameliorarea rezultatelor companiei, precum și a vînzărilor. Grupul japonez a înregistrat, anul trecut, rezultate în creștere cu 4%, nivelul vînzărilor fiind de 2.090 de miliarde de yeni (17,86 miliarde de euro), din care profitul net a fost de 1,3 miliarde de yeni.
De asemenea, strategia Mazda mai prevede lansarea unui nou model sport, denumit RX-8, care va intra în producție începînd cu luna martie a anului viitor.
Sursa:www.mediafax.ro