În 2005, artistul Tobi Wong din New York punea bazele unei colaborări cu Kan Courtney pentru a lansa un nou produs pe piață, destinat celor cu mulți bani în conturi.
Pastilele de aur de 24k au fost lansate ca parte a unui proiect de artă potrivit pentru „a le râde în nas” celor care aleargă după produse de lux, fără utilitate și fără a se mai uita la bani.
Fără glumă, produsul lor a prins bine la publicul țintă, care nu a ezitat să plătească 425 de dolari pe o pastilă. Dar ce mai contează suma când „pe partea cealaltă” vei scoate totul poleit în aur.
Marea problemă nu este prețul, ci faptul că stocurile sunt epuizate rapid, față de cum se așteptau cei doi. Se zvonește că produsul ar fi fost creat la cererea unei vedete, al cărei nume nu a fost dat publicității, dar și că îți crează dependență, precum ciocolata.
Pastila nu are niciun efect asupra organismului, ci doar o ingerezi după care o elimini. Un joc continuu ce nu transformă stomacul într-un producător de aur, și nici toaleta nu se „înfundă” cu lingouri.