Parteneri in lumea comunicarii

25 05. 2005, 15:09
11 agenții de relații publice, din 11 țari europene, au fondat în luna mai, anul acesta, Public Relations Network, o organizație internaționala având ca misiune stabilirea unui parteneriat bazat pe schimbul de servicii și informații, între

11 agenții de relații publice, din 11 țari europene, au fondat în luna mai, anul acesta, Public Relations Network, o organizație internaționala având ca misiune stabilirea unui parteneriat bazat pe schimbul de servicii și informații, între agențiile europene specializate în comunicare, în scopul de a-i încuraja pe clienții acestora sa își extinda activitatea pe piețe noi. Inițiatorul acestui amplu proiect este agenția Soluzione Group din Italia. Acordul oficial pentru înființarea PR NETWORK a fost semnat de catre membrii fondatori vineri, 13 Mai 2005, la hotelul Crowne Plaza din Milano, Italia.

Ceilalti membri fondatori sunt:

Polonia – ITBC Communication Sp z.o.o
Olanda – Ilper O&P
Spania – GPS Imagen Y Comunication
Regatul Unit al Marii Britanii – Buffalo Communication
Germania – Sympra GMBH
România – 4 ACE-pr&publicity
Portugalia – C&C – Consultores de Comunicaçao
Elveția – Schneider, Berthoud Werbeagentur AG BSW
Danemarca- OutCom A/S
Franța – Florence Gillier Communication .
Invitat special: S.U.A. – Mantra Empowered PR

Rețeaua se va extinde în viitor prin integrarea altor agenții din țari europene.

Necesitatea integrarii internaționale a agențiilor de PR este mai mare acum ca niciodata, în contextul largirii Uniunii Europene și al accelerarii procesului de globalizare. Astfel, Public Relations Network este un grup compus din agenții de comunicare care au ales sa înceapa un parteneriat profesional, în scopul de a dezvolta afaceri similare în domeniul biroului de presa, al evenimentelor speciale și al relațiilor publice.

„Este important ca Uniunea Europeana sa se constituie într-o națiune reala. Or, o națiune reala este alcatuita din politica, bani, dar și din cultura și afaceri. Comunicarea reprezinta o sinteza perfecta între cultura și afaceri. Iata de ce Soluzione Group crede în integrarea internaționala a companiilor de comunicare. Iata de ce Soluzione Group crede în Public Relations Network”, a declarat Fabrizo Senici, Președintele Soluzione Group.

4 ACE-pr&publicity