Unul din doi români care folosesc în prezent servicii Romtelecom sau COSMOTE România au devenit utilizatori ai Telekom Romania.
Sub sloganul “EXPERIENŢE ÎMPREUNĂ”, Telekom Romania oferă produse şi servicii fix-mobile complet integrate, create pentru a oferi experienţe de calitate clienţilor, sub brand-ul „T”.
“Ne dorim să devenim prima alegere ca brand de telecomunicaţii din România care te conectează la tehnologie, atât în viaţa personală, cât şi în cea profesională. Întrucât deţine capabilităţi şi puncte forte unice, Telekom devine o opţiune integrată fix-mobilă pe piaţa românească, pentru milioanele de experienţe ce merită împărtăşite”, a declarat Nikolai Beckers (foto), CEO al grupului Telekom Romania.
Clienţii se pot bucura de noua experienţă de brand şi de ofertele comerciale Telekom prin intermediul magazinelor integrate fixe şi mobile, al unui call-center unic, a unui nou website comun – www.telekom.ro – sau prin intermediul paginilor Telekom Romania de pe principalele paltforme de social media.