(P) Puya și Cabral SE INTALNESC DIN NOU ÎN Duelul AROMELOR DE SEZON Lay”s!
Confruntarea sezonului este pe cale sa înceapă: Puya și Cabral dau startul duelului aromelor de sezon Lay”s! Consumatorii pot vota aroma preferată și pot câștiga premii de sezon.
După ce s-au duelat pentru ultimul Lay”s din bol, Cabral și Puya au primit câte o parcelă la ferma M&P Agro din judetul Covasna, una dintre fermele partenere PepsiCo de unde provin o parte din cartofii pentru chipsurile Lay”s. Acolo, bătălia s-a dat pentru cei mai mari și mai frumoși cartofi, care au devenit ediții limitate Lay”s de Sezon.
Cabral recomandă Lay”s Ciuperci și smântână, iar misiunea lui va fi să strângă cât mai mulți susținători ai aromei lui preferate în comunitatea Ciupercești. În acelasi timp, Puya își îndeamnă fanii să încerce Lay”s Iaurt cu usturoi, și să intre alaturi de el în comunitatea Usturoiești. Primari de seamă ai celor două sate virtuale, amândoi susțin că aroma pe care o recomandă este cea mai bună și invită consumatorii să devină cetățeni cu acte în regulă în Ciupercești sau Usturoiești.
Campania de lansare a celor doua ediții de sezon este suținută și de o promoție pentru consumatori, desfășurată între 18 octombrie – 12 decembrie 2013. După ce încearcă noile Lay”s de Sezon, consumatorii sunt invitați să voteze aroma preferată și să înscrie codul promoțional de pe pungă pe www.duellays.ro, pe pagina de Facebook sau prin SMS. Lay”s le oferă premii de colecție în fiecare oră (tricouri, umbrele, traiste, hanorace, mouse, ceasuri – în ediții de Ciupercești sau Usturoiești) și premii săptămânale (creații ale designerului LANA – rochii pentru femei și tricouri pentru bărbați). Iar marele premiu este demn de un ciupercean sau usturoian adevărat: o parcelă de 10.000 de metri pătrați de teren arabil. Regulamentul oficial al campaniei și mai multe infomații sunt disponibile pe www.duellays.ro.
Campania Duelul aromelor de sezon Lay”s va fi susținută prin spoturi TV, campanie radio și online, materiale de comunicare în magazine, precum și activități de sampling în super și hypermarkeruri.
***
Despre PepsiCo
În portofoliul său global de băuturi și produse alimentare, PepsiCo deține 22 de branduri cu vânzări anuale de peste 1 miliard de dolari. Principalele noastre linii de business produc, de asemenea, sute de alte băuturi și produse alimentare devenite branduri de referință la nivel mondial. Cu venituri nete de aproximativ 65 de miliarde de dolari, echipa PepsiCo este unită în angajamentul său unic pentru dezvoltare sustenabilă, prin investiția într-un viitor mai sănătos pentru oameni și pentru planeta care ne găzduiește – ceea ce credem că înseamnă și un viitor mai bun pentru compania noastră. Am numit acest angajament „Performanță cu Scop”: aceasta este promisiunea PepsiCo de a furniza o gamă variată de produse alimentare și băuturi adecvate gusturilor locale; de a găsi metode inovative de minimizare a impactului asupra mediului, inclusiv prin economisirea energiei, reducerea consumului de apă și a volumului materialelor de ambalaj; de a asigura un mediu de lucru plăcut pentru partenerii noștri și de a respecta, sprijini și investi în comunitățile locale în care activăm. Pentru mai multe informații, accesați www.pepsico.com sau www.pepsico.ro.