Acesta este rezultatul studiului de piață Best Buy Award (www.bestbuyaward.org) efectuat de către organizația elvețiană ICERTIAS (www.icertias.com) în România.
Cercetarea Best Buy Award 2015 / 2016 a fost realizată pe un eșantion de 1200 de respondenți români cu vârsta mai mare de 15 ani prin metoda CAWI – DEEPMA (Interviu Asistat de Computer prin Internet – Consțientizare Profundă).
Persoanele intervievate au fost rugate să răspundă la întrebarea: „Care este lanțul de magazine de îmbrăcăminte care, potrivit experienței dumneavoastră personale, oferă cel mai bun raport calitate-preț de pe piața românească?”. Întrebarea a avut un caracter deschis și le-a oferit respondenților posibilitatea să răspundă fără a avea sugestii propuse, consumatorii bazându-se doar pe experiența personală. Astfel, cea mai mare parte a persoanelor intervievate au răspuns: PPT -Prețuri Pentru Tine.
Despre Best Buy Award
Best Buy Award este un program de certificare inițiat în 2010 în Elveția, care își desfășoară activitatea în peste 25 de țări din întreaga lume. Scopul acordării acestor distincții este găsirea produselor cu cel mai bun raport calitate – preț și de a facilita, astfel, pentru consumatori căutarea produselor ce vin în beneficiul lor.
Cercetarea Best Buy Award este derulată în conformitate cu prevederile Codului Internațional de cercetări de piață și sociale adoptat de Camera Internațională de Comerț (ICC) și de Asociația Mondială a Experților în Cercetare (ESOMAR).
Despre PPT – Prețuri Pentru Tine
PPT – Prețuri Pentru Tine este una dintre cele mai extinse rețele de îmbrăcăminte și încălțăminte de tip „discount” din România și Republica Moldova. Cele mai multe magazine PPT se află în orașe cu peste 10.000 de locuitori, localizate în zone intens circulate și au suprafețe de vânzare cuprinse între 100 și 250 mp.
Din anul 2006 și până în prezent, „Prețuri Pentru Tine” s-a poziționat pe piață ca un lanț de magazine destinat celor pentru care prețul este un criteriu important în alegerea celor mai bune soluții.
În 2014, PPT România a raportat o cifră de afaceri de peste 40 mil. euro și cu un număr de peste 800 de angajați.
În prezent, rețeaua PPT numără în Romania 161 de magazine, respectiv 26 în Republica Moldova, cu un total de peste 1100 de angajați. În prima parte a anului 2016, PPT va deschide primele magazine și în Bulgaria.
„Premiul Best Buy ne confirmă din nou că PPT este preferatul consumatorilor români când vine vorba de îmbrăcăminte și încălțăminte, atât din punct de vedere al prețului, cât și al calității produselor. Acest lucru nu poate decât să ne bucure pentru că eforturile noastre de a veni în ajutorul clienților și al nevoilor acestora sunt recunoscute. Suntem onorați de acest premiu și pe această cale vrem să le mulțumim clienților noștri că sunt alături de noi. Vom continua să investim și să ne întărim poziția pe piață pentru a susține consumatorii în aceste vremuri”, a declarat Manager-ul de Marketing al PPT Prețuri Pentru Tine.