Orient EXPRESS

28 09. 2006, 10:42
Luxul secolului XXI va trebui cautat de acum incolo si intr-un showroom Honda... Confortul, suplinit de o viteza rezonabila de deplasare, a avut, pana la aparitia automobilului, o singura problema: intimitatea. Puteai sa te deplasezi intre A si B intr-un compartiment de tren somptuos,

Luxul secolului XXI va trebui cautat de acum incolo si intr-un showroom Honda…

Confortul, suplinit de o viteza rezonabila de deplasare, a avut, pana la aparitia automobilului, o singura problema: intimitatea. Puteai sa te deplasezi intre A si B intr-un compartiment de tren somptuos, dar era aproape imposibil sa nu primesti si un cot pe culoarul vagonului. Acum 100 de ani transportul de lux era doar unul in comun ceva mai deosebit; azi lucrurile stau mult mai bine, iar germanii detin secretul succesului in domeniu. Totusi, Honda s-a gandit sa schimbe regulile…

Dupa un start ezitant (primul Legend, dezvoltat cu Rover in anii „e80, nu a rupt gura targului), niponii revin cu a patra generatie Legend, care abandoneaza liniile terne in favoarea unui design sportiv, de o agresivitate educata. Iar daca aceasta limuzina de aproape 5 m lungime vi se pare, in spiritul nipon, usoara, aflati ca aveti dreptate: capota, aripile frontale, capacul portbagajului si bratele suspensiilor sunt din aluminiu. Cu adevarat „japoneza” este insa chestiunea silentiozitatii: orice zgomote disturbatoare sunt eliminate de sistemul Active Noise Cancellation, ce foloseste microfoane pentru a crea semnale de contracarare prin sistemul audio. Intre timp, interiorul te va primi cu finisari din lemn, tapiterie din piele si cu nelipsita avalansa de gadgeturi electronice.

Citeste mai mult in ProMotor