Faimoasa Oprah trece de la cârma unui imperiu media care nu aduce profitul scontat, la tarabele din piețe, în încercarea de a lansa o linie de produse alimentare organice.
În octombrie, ea a depus actele necesare obținerii trademark-ului „Oprah’s Organics”, cu care vor fi semnate etichetele dressing-urilor pentru salate, cârnaților, supelor, legumelor înghețate și băuturilor pe care vedeta TV de gând să le introducă pe piață. Sub cupola acestui brand va fi lansată și o gamă de produse pentru corp – săpunuri, spumante de baie, balsamuri pentru buze, creme pentru corp și mâini, șampoane etc.
Marca celebrei Oprah Winfrey va fi utilizată și pentru servicii de catering, așa cum vor fi „Oprah’s Harvest” și „Oprah’s Farm”, alte două branduri pe care ea le-a patentat la US Patent and Trademark Office, în august și septembrie.
Oprah Winfrey (Foto: Hepta)
În actele depuse de Oprah, prin intermediul firmei ei – „Oprah’s Farm LLC” -, „Oprah’s Harvest” și „Oprah’s Farm” sunt asociate descrierii „alimente, băuturi, agricultură și catering”. Oprah va distribui sub aceste denumiri, în insulele Hawaii, produse alimentare crescute chiar în ferma sa din Maui.
Probabil că vedeta încearca să își extindă afacerile pe fondul pierderilor financiare înregistrate de compania media pe care o deține, OWN (Oprah Winfrey Network), în parteneriat cu Discovery Communications. Oricum, având în vedere că averea vedetei este de circa 2.7 miliarde de dolari, ne îndoim că ea ar fi foarte afectată de situația de la OWN.