Olivia Steer şi Andi Moisescu – ”În casa noastră, David e vedeta!”

12 11. 2007, 00:00
– Cu cine crezi că seamănă David mai mult?
Seamănă cu amîndoi. Ochii şi buzele le-a luat de la mine. Forma feţei şi zîmbetul şarmant, de la Andi. Nu ştiu dacă seamănă mai mult cu unul decît cu altul. Zic că e o combinaţie reuşită între noi doi.
Andi şi regula de aur: ”Copilul are întotdeauna dreptate!”
 
– Care au fost responsa­bilităţile tale de pînă acum, în calitate de tătic?
Păi, cam toate, cu excepţia alăptatului, din motive uşor de intuit. E adevărat însă că Olivia m-a protejat cît a putut de mult. Adică numai atunci cînd n-a putut ea am preluat eu comanda. Marele meu noroc e că ea a avut o putere de muncă incredibilă.
 
– Ce crezi că se va modifica în programul vostru, o dată cu revenirea Oliviei pe micul ecran?
Deja s-a modificat, căci emisiunea se produce cu un oarecare avans. Am stagiul făcut, copilul e deja înţărcat, deci e băiat mare. Marea provocare e cine se rupe de la birou pentru a ajunge acasă la ora cinci după-amiaza, atunci cînd bona îşi încheie ziua. Pentru mine, pînă acum cel puţin, ora cinci era exact momentul în care munceam mai cu spor. O să mă adaptez din mers, căci la noi funcţionează regula ”Copilul are întotdeauna dreptate”.
 
– Cu cine crezi că seamănă David mai mult?
Aici n-am nici o îndoială. David seamănă, pe zi ce trece, tot mai mult cu Olivia. Iar asta mă bucură cel mai tare. Şi mie îmi place mult mai mult de Olivia decît de mine.
 
– Îi mai place jazz-ul?
Deocamdată, e un bun ascultător. Dacă tata îl îndoapă cu jazz, copilul ce poate să zică? Nu plînge şi ăsta-i un semn bun. Cînd o să mai crească, o să-mi spună el cam ce ar vrea să asculte. Momentan, sînt foarte mulţumit de gusturile lui. Sînt identice cu ale mele. E un consumator de jazz redutabil.
 
– De ce aţi decis ca, pentru un timp, să nu mai apăreţi în ochii presei, după naşterea lui David?
Nici măcar n-am decis noi. A decis noul nostru regim de viaţă. Singura rezervă personală e cea legată de expunerea copilului. Oricum, în ce mă priveşte, trăiesc, respir, beau, mănînc şi visez marketing. Dar măcar eu o fac conştient şi, chiar dacă îmi place sau nu, n-am de ales. Mă feresc însă să-mi pun şi copilul în aceeaşi situaţie, cel puţin atît cît stă în puterea mea să fac asta.
 
– Crezi că statutul de ”copil de vedetă” e greu de purtat pentru fiul tău?
Pardon, eu sînt tatăl lui David Moisescu, nu e el copilul lui Andi Moisescu. Ar trebui să mă întrebaţi dacă statutul de tată de vedetă e greu de purtat pentru mine. În casa noastră, David e vedeta!
Apropo… de “Business Magazin”

– Ce rezultate a dat campania de bun simţ iniţiată la ”Apropo TV”?
Campania va continua mai mult decît mi-am imaginat eu atunci cînd m-am hotărît să recurg la ea. Spre marea mea bucurie, campania începe să aibă ecou, în sensul în care deja telespectatorii au început să-şi facă şi ei propriile tricouri cu aceleaşi mesaje, tricouri pe care le poartă cu multă bucurie de cîte ori au ocazia, în public.

 
– ”Business Magazin” este a doua emisiune produsă de firma ta. Are ceva din ”Apropo TV”?
”Business Magazin” are din ”Apropo TV” pofta de a produce cu pasiune şi mare atenţie la detalii o emisiune de tip magazin. De data asta, e una de business, aşa că de aici încolo încep diferenţele. Chiar dacă eu nu sînt decît cel care conduce Red Spike şi nu cel care realizează “Business Magazin”, sigur că mi-e deja drag proiectul. Nu fac comparaţii între cele două produse, la fel cum părinţii nu fac comparaţii între doi copii.
 
– Cît de mult te implici în realizarea emisiunii Oliviei?
M-am implicat în faza de proiect şi mai apoi de pilot. De aici înainte, sînt pentru Olivia o simplă casă de producţie TV şi nimic mai mult. Ea, împreună cu echipa ei, se ocupă de la cap la coadă. Eu doar mă uit, mă bucur şi, firesc, plătesc salariile la timp.

– Către ce tinzi în afacerea ta cu Red Spike?

E de la sine înţeles că mai avem şi alte idei pe care sperăm să le trecem cît mai repede din categoria proiecte în categoria emisiuni. Pentru asta însă, trebuie să mai descoperim cîţiva oameni care să ştie bine cu ce se mănîncă meseria asta. Asta-i marea noastră hibă. Nu lucrăm decît cu cei mai buni, pentru că nu vrem să afectăm veselia şi pasiunea care caracterizează în momentul de faţă Red Spike. Noi vrem să vindem bucurie PRO TV-ului.
Olivia prezintă “Business Magazin”
– Cum s-a născut ideea emisiunii pe care urmează să o prezinţi?
E veche de doi ani, de dinainte de ”Dansez…”. Proiectul emisiunii ”Business Magazin” a fost agreat de staţie încă de pe atunci, dar, pentru că am dat proba de coprezentator la ”Dansez…” şi am luat-o, a trebuit să agăţăm în cui proiectul, în aşteptarea unor vremuri mai prielnice. Aşteptarea s-a prelungit cu naşterea lui David şi, în sfîrşit, a sosit şi vremea lui.

– Ce rubrici va avea emisiunea?
În principiu, emisiunea e structurată pe trei părţi. În prima parte, vom vedea cum face afaceri un businessman de succes, cu notorietate, de calibru mare, povestea fiind centrată pe perso­naj, un personaj de regulă cu mare vizibilitate în mass-media şi, de ce nu, în presa mondenă. A doua parte dezvăluie un business aflat pe un trend ascendent, pornit de la zero de către un om obişnuit, cu resurse modeste şi care poate constitui un exemplu pentru orice romăn dornic să se lanseze în afaceri, chiar dacă nu are în cont sute de mii de euro. După ce am văzut cum se fac banii, partea a treia îţi va arăta cum să-i cheltuieşti. Vom vorbi despre hobby-uri şi distracţii, de lux sau mai puţin exclusiviste, şi alte modalităţi de a cheltui banii, pe servicii şi produse de calitate, care, raportate la preţ, poţi spune că merită.

– Cu ce ţi-ai dori să rămînă telespectatorii după ce urmăresc emisiunea ta?
Depinde de telespectator. Un businessman de categorie grea ar putea să vrea să tragă cu ochiul la concurenţă, să vadă cum se descurcă în afaceri cei aflaţi azi în top ”100 cei mai bogaţi romăni” sau ar putea să-şi dorească să vadă destinaţii de lux pentru vacanţele lor sau cel mai bun loc unde îşi pot cumpăra un ceas de marcă. Un salariat care visează să devină întreprinzător ar putea să se lase inspirat de afacerea unui romăn isteţ, care a pornit cu un împrumut de 2000 de euro de pe la prieteni şi care rulează azi o cifră de afaceri de cîteva milioane de euro. Dar ar putea, în acelaşi timp, să fie curios să intre în culisele afacerii unuia dintre cei mai bogaţi businessmani din Romănia şi să-l vadă la treabă. Ideea e să rămîi inspirat de ceea ce vezi.

– Dacă ar fi să-ţi începi tu o afacere a ta, care ar fi aceea?
Aş vrea să rămîn în domeniul meu; prin umare, o casă de producţie ar fi business-ul cel mai la îndemînă şi mai uşor de asimilat. Dar avem deja una în familie, a lui Andi, şi-ar însemna să ne concurăm. Deci pică. Prin urmare, aş sta cu ochii pe emisiunea ”Business Magazin”, să prind o idee deşteaptă şi care deja e verificată.

– Care crezi că este sfatul cel mai important pe care îl poate primi un afacerist la început de drum pe piaţa romănească?
Cred că sfaturi în domeniu trebuie să dea oamenii de business, care au în spate o experienţă bogată şi sînt pertinenţi în ceea ce spun. Sfatul meu ar fi să vă uitaţi la PRO TV, în fiecare duminică de la ora 10.00, şi să le aflaţi pe cele mai bune de la cei mai buni, în emisiunea ”Business Magazin”.

”Schimbăm scutecele cu rîndul”

– Cum a fost perioada în care ai stat cu David?
A fost frumoasă şi grea. Simţi o mare responsabilitate care te maturizează într-un fel nou. Nu mai e loc de propria persoană, decît poate la punctul 10 pe o listă a priorităţilor. Dar, în acelaşi timp, simţi că sacrificiile personale merită în fiecare secundă.

– Crezi că îi vei mai face lui David un frăţior sau o surioară?
Da, ne dorim foarte mult încă un frăţior pentru David.

– Cît de mult se implică Andi? Ţi-a fost de ajutor la schimbatul scutecelor, de exemplu?
Schimbăm scutecele cu rîndul, dacă ăsta e exemplul cel mai relevant. Da, pot să spun că mi-a fost de mare ajutor. Sîntem implicaţi în mod egal în creşterea şi educarea lui David.

– Ce faceţi în vacanţa de iarnă?
Mergem la schi, în Austria, în staţiunea unde ne-am făcut şi anul trecut vacanţa de iarnă. Ne-am îndrăgostit de loc, de gazdă.

– Ai ţinut vreo dietă pentru a reveni la televizor?
Nu mi-am stabilit vreun target în ce priveşte remodelarea siluetei. Mi-am dorit să revin la greutatea de dinainte de a rămîne însărci­nată mai mult pentru confortul meu psihic. Dar n-am făcut eforturi extreme pentru asta. Am ajuns la sală cînd am putut. Şi am mîncat sănătos, adică multe legume, fructe, apă. Fără prăjeli, grăsimi, doar carne de pui şi peşte.