Old-fashioned pentru milionarii nostalgici
Prin comparatie, Continental GT se adreseaza milionarilor cu frustrari sexuale datorate depasirii pragului de 40 de ani, în timp ce Brooklands este destinat clar bunicilor milionari, care s-au resemnat si privesc puterea în alt mod. De fapt, pâna si presedintele companiei, Franz-Joseph Paefgen, declara ca masina este inspirata din trecutul glorios al marcii, amintind de celebrii „Bentley Boys” de pe pista de curse Brooklands din 1920. De fapt, mesajul ascuns al domnului Paefgen ar fi ca pachebotul de cinci metri lungime se adreseaza chiar celor care au prins perioada „Bentley Boys”… Poate de aceea masina va fi construita în doar 550 de exemplare, fabricate manual dupa vechile retete.
Sub capota, inginerii se lauda cu (bineînteles) cel mai puternic V8 produs vreodata de Bentley. Un V8 mai puternic decât V12-le de pe Rolls Royce Phantom cu aproape 100 CP – eat this, bavarians! Nu mai putin de 530 CP si 1.050 Nm dezvolta cei 6,75 litri, ajutati de un sistem twin-turbo, ceea ce garanteaza proprietarului o carte de vizita baritonala de mare efect. Ceea ce ar putea face masina atractiva pentru destui hip-hop-eri, în ciuda faptului ca Brooklands nu dispune de prea multe detalii care sa se preteze bling-bling-ului, precum Rolls-urile din garajele milionarilor de ghetou. Cutia de viteze automata are sase trepte, în timp ce inertia masinii va fi tinuta în frâu de un evoluat sistem ESP si de un convertor de cuplu special conceput. Pentru cei interesati, cutia de viteze are si un program semimanual, cu schimbarea secventiala a treptelor – ne îndoim ca va exista vreun client care sa gaseasca aceasta functie utila.
Citeste mai mult in ProMotor