Obrazul subțire, cu mașina de firma de ține
Femeie de top, frumoasa, bogata, cu magazin de magazin pe Calea Victoriei, casa în Primaverii, soț aviator (de Boeing) etc, etc, etc. Romanița Ciolcan!
E cald și bine, magnoliile au înflorit și miros demențial, verdele-crud a explodat, iar cartierul în care sta femeia asta frumoasa, blonda și în culmea succesului, e exasperant de-a binelea. Ca sa nu mai vorbim de casa de unde iese cu o atitudine de diva hollywoodiana! Dar, asta-i alt subiect! Are niște ciocate vișinii asortate la cureaua unui ceas de firma, la ochelarii de soare, dar mai ales la husele din piele ale scaunelor; costum de blugi en-vogue, camașa alba, iar în brațe pe Blu, o felina alba, pufoasa și… surda. Mașina, de fapt bijuteria, e parcata regulamentar în dreptul porților de fier forjat cu blazon: AR. Adrian (soțul) și Romanița, adica.
Se vede ca Blu nu e la prima ieșire, caci își ocupa cu mișcari tacticoase locul din dreapta, timp în care Romanița se pregatește de… decolare. Își arunca geanta și mobilul (undeva la îndemana), deschide radioul și baga cheia în contact. Cateva momente așteapta sa se încalzeasca motorul.
Nu sta degeaba, studiindu-și cu ochi critici machiajul. În fine, cand e sigura ca totul e o.k, pornește în tromba (aa!, și daca-i cald, evident ca-și decapoteaza mașina). Nu e genul de șoferița încordata, care „îndoaie” volanul cu ambele maini. Conduce relaxat, cu un singur deget, cand e cazul. Nu înjura, din cand în cand o mai calca, și ia amenda de viteza, iar cand are chef de vorbit la telefon o ia pe DN1.
Un pas mic spre Dacie, un pas mare spre mașinile de lux
Andreea Esca a fost fidela o perioada de timp marcii autohtone: „Prima mașina pe care am condus-o a fost Dacia 1300 a parinților mei, pe care o luam pe furiș cand plecau ei din București. Era roșie și o chema
Și cum fetele descopera puțin mai greu tainele unei mașini, nici pe Andreea nu au ocolit-o peripețiile: „Cea mai simpatica aventura pe care am avut-o cu o mașina a fost cand mi-am luat Cielo și în prima zi de condus am fost cu prietena mea la o nunta. Cand sa plecam de acolo, mi-am dat seama ca nu știu cum sa dau înapoi. Pentru ca la schimbator avea un inel pe care trebuia sa-l ridici și nu mai vazusem așa ceva. Stateam în fața bisericii, radeam cu gura pana la urechi și nu reușeam sa ies dintre doua mașini. În final, prietena mea Alina a luat cartea tehnica și am aflat ce avem de facut…”.
De un an a intrat în randul șoferilor care conduc cea mai sigura mașina: „Acum un an mi-am luat un Volvo S 40 pe care îl iubesc pentru ca e sport și elegant în acelasi timp, merge repede dar și foarte sigur, și îmi amintește mereu de clasica reclama la Volvo cu tipa care vede un test de sarcina pozitiv, îl suna pe soțul ei și-i spune:
Dan Bordeianu se poate lauda de doua luni cu o Skoda Octavia de culoare galbena. Saltul l-a facut de la „batranelul” Ford Escort la care ține în continuare foarte mult și cu care a avut și întamplari haioase: „Într-o seara cand m-am întors de la filmare, mi-am gasit mașina plina de marțișoare! Nu numai ca erau marțișoare pe capota, dar și în portbagaj, pe care îl lasasem deschis.”
Americanu’ Emil Mitrache se respecta. El și-a cumparat în 2000 un Volkswagen Passat nou-nouț, pe care însa l-a dat la schimb de curand pentru o alta mașina luxoasa, Mercedes E Classe, dar a mai pus ceva bani din buzunar. „Ucenicia” și-a facut-o pe un Citroen Vissa: „Fiind la început într-ale condusului, nu prea știam eu ce și cum… Eram la un moment dat într-un turneu prin țara și brusc am observat ca oricat de mult încercam sa accelerez, mașina nu depașea 50km/h. Am oprit, ne-am uitat și cand am depistat problema, ne-am crucit cu toții. Îi sarise capacul de la o bujie, iar motorul fucționa într-un singur piston. Și ceea ce ne-a uimit și mai tare este ca a continuat sa mearga așa… Am fost foarte mandru de ea.”, ne-a povestit Emil.
Citește mai multe despre alte vedete și mașinile lor numai din