O noua versiune MSN Messenger

08 04. 2005, 12:38
Intr-o noua incercare de a obtine profit din servicii Internet gratuite, Microsoft spera ca utilizatorii vor folosi identitatile lor IM sub forma unor marci sau produse cum ar fi Sprite sau Adidas. Noua versiune a produsului MSN Messenger, permite utilizatorilor sa descarce fotografii,

Intr-o noua incercare de a obtine profit din servicii Internet gratuite, Microsoft spera ca utilizatorii vor folosi identitatile lor IM sub forma unor marci sau produse cum ar fi Sprite sau Adidas.

Noua versiune a produsului MSN Messenger, permite utilizatorilor sa descarce fotografii, fundaluri sau alt tip de continut legate de reclame specifice. Astfel, compania spera ca utilizatorii vor imparti acestea oferind posibilitati de promovare companiilor care platesc companiei Microsoft pentru acest privilegiu.

Compania doreste sa atraga utilizatorii care sunt atrasi de campaniile publicitare si se identifica cu unele marci.

Microsoft lanseaza programul alaturi de producatorul Adidas-Salomon AG si Sprite, produs de Coca Cola Co.

Serviciul de mesagerie al Yahoo Inc. ofera un serviciu similar.

Se spera succesul cu marci precum Nike Inc. sau Mountain Dew al PepsiCo Inc., produse considerate „cool”.

Adevarul este ca oamenii se simt atrasi de marci, afirma analista Charlene Li.

Microsoft lanseaza prima versiune oficiala a MSN Spaces, un sistem jurnal Web gratuit, care a debutat in decembrie. Parte a unei campanii promotionale, Volvo Cars. debuteaza cu „spatiul” propriu prin care solicita comentarii de la iubitorii Volvo.

Aceste actiuni apar in urma incercarilor companiilor de a promova produsele prin metode diferite de cele obisnuite.

Sursa: www.newsday.com, preluat de SmartNews.