Aceasta este susţinută şi de Prinţul Charles, iar Delia a fost încântată să i se alăture, căci The European Nature Trust, fundaţia care a demarat campania, este fondată de filantropul Paul Lister (iniţiatorul documentarului “Wild Carpathia”) , un bun prieten de-al său, care este de altfel şi unul dintre protagoniştii noului ei film documentar despre românii de excepţie şi despre Romania.
Campania a presupus un tur pe bicicleta prin Transilvania, cu mai mulţi turişti străini, care au plătit fiecare câte 3000 de lire sterline pentru a se înscrie şi a participa la campanie. În total s-au strâns şi s-au donat 90.000 de lire sterline. Banii obtinuti vor fi folositi la cumpărarea unui autobuz cu etaj pe care se va inscripţiona “Regatul Sălbatic”.
“Este vorba despre autobuzele verzi “Regatul Sălbatic” care sunt echipate pentru a se deplasa la şcoli din România, în special iîn zonele defavorizate, pentru a educa copiii despre importanţa pădurii şi conservarea mediului. La turul pe biciclete prin Transilvania ne-am înscris 19 persoane, 3 fete şi 16 băieţi. Eu am fost singura românca, restul turiştilor străini au fost din America, Brazilia, Anglia şi Scoţia. Prinţul Charles susţine această campanie şi a fost prezent la inaugurarea primului autobuz şi probabil că va participa şi la inaugurarea următorului autobuz”, spune Delia Antal.