Nissan Micra 1.5 dCi
Farurile mari si rotunde si profilul de buburuza fac din Micra preferata domnisoarelor sofer. Fata de generatia trecuta, diferenta este majora. Daca vechea Micra era o masina de clasa mica clasica, noua Micra este originala din toate punctele de vedere.
De la designul exterior pana la organizarea spatiului interior. Consola centrala are un display multifunctional plasat in partea superioara iar comenzile aerului conditionat automat sunt fabricate dintr-un plastic ce imita ceramica.
La interior spatiile de depozitare abunda, inclusiv sub sezutul scaunului pasagerului din fata gasim 10 litri de spatiu util. Printre alte multe gadgeturi interesant remarcam spatarul banchetei care culiseaza pentru a castiga spatiu in portbagaj sau spatiu pentru picioarele pasagerilor in functie de necesitati. Cheia de contact inteligenta este un alt element placut. Practic nu este nevoie sa scoti cheia din buzunar.
O simpla atingere a unui buton plasat pe portiera sau hayon descuie sau incuie masina iar pentru pornirea motorului exista un comutator care poate fi actionat doar cu pedala de frana apasata. Sub capota avem turbodieselul de ultima generatie de la Renault de 1.5 litri ce dezvolta 65 CP. Destul pentru a face Micra vivace.
Motorul este cunoscut de pe modelul Renault Clio. In ciuda puterii mici, are destule rezerve de cuplu si in plus consumul este mic. In timpul testului, valoarea medie indicata de computerul de bord a fost 5.5 l/100 km.
La drum lung, Micra este confortabila, dar dimensiunile mici o fac vulnerabila la vant lateral dar senzatia nu este deranjanta. Volanul este foarte placut la atingere datorita faptului ca este imbracat in piele iar directia asistata este foarte usoara, manevrele de parcare fiind o adevarata placere. In ceea ce priveste achizitionarea trebuie spus ca Micra are taxe vamale 0% iar preturile incep la 11.690 euro si ajung pana la 12.590 euro CIP pentru motorizarea diesel.
Autoshow