Ni se da SUV
Salonul de la Geneva se vrea unul aparte, elitist, elegant si mignon, un spatiu unde in general concept-car-urile sunt mai rare, capul de afis tinandu-l modelele gata de start.
Dacia este o marca populara, insa cu tendinte de mondializare rapida, cu precadere in tarile in curs de dezvoltare, unde inca gusturile n-au ajuns pe culmile rafinamentului, asa ca in prima faza nu am acordat mare atentie panzei ce acoperea silueta SUV-iana la standul marcii de la salonul cantonal.
Simtind insa tensiune in aer (Tariceanu, Vladescu, Nastase-tenismanul nuÂ…), m-am postat cuminte intr-un loc favorabil si am asteptat sa cada panza. Si a cazut, concomitent cu falca mea, pe care, un moment, nu am mai putut-o controla. O Dacie, asta? In fata mea aparuse un show-car extrem de atragator, de tineresc, de aventurier, de bine echilibrat, de chipes chiar! Oauu, mi-am zis, in fine tinerii or sa cumpere iar Dacia, nu doar dÂ’aia ca e foarte ieftina, ci si pentru ca or sa se identifice cu produsul, or sa se simta atrasi de acesta. Imediat, insa, mi-am dat seama ca tocmai aici va fi problema. Romanii privesc pentru prima oara cu interes REAL un show-car.
Citeste mai mult in ProMotor