Gigantul de streaming Netflix, care pare că a găsit o rețetă a succesului cu producții ca „Squid Game” și „Hellbound”, a programat lansarea a 25 de show-uri sud-coreene anul acesta. Cifra totală este cea mai mare anunțată de companie până în prezent.
Printre noile show-uri se numără „All of Us Are Dead”, în care zombi invadează un liceu, care va fi lansat pe 28 ianuarie, „Money Heist: Korea – Joint Economic Area”, o adaptare a hitului spaniol „Casa de Papel”. și „Seoul Vibe”, o producție de acțiune în care aventurile unei echipe de operațiuni speciale au loc pe fundalul Jocurilor Olimpice de la Seul din 1988.
CITEȘTE ȘI: Filmul „Don’t Look Up”, record de vizionare pe Netflix cu peste 150 de milioane de ore
Top 6 cele mai așteptate producții Netflix în 2022 (Video)
Cel de-al doilea sezon „Bridgerton” va fi difuzat pe Netflix în martie
Lista anunțată pentru 2022 urmează angajamentului Netflix de la începutul anului trecut de a investi aproape 500 de milioane de dolari în conținut sud-coreean în 2021. Platforma de streaming nu a dezvăluit suma pe care dorește să o aloce în producție pentru 2022.
Într-un mesaj publicat pe blogul Netflix, Don Kang, vicepreședinte pentru conținut pentru Coreea de Sud, s-a declarat entuziasmat de lansările din 2022 și a adăugat: „Vom continua să investim în ecosistemul creativ al Coreei și, împreună, vom continua să arătăm lumii că ‘Made in Korea’ înseamnă ‘Bine făcut'”.
„Din 2016 până în 2021, am lansat peste 130 de titluri coreene. Prin urmare, Netflix a devenit o destinație convingătoare pentru fanii conținutului coreean, care știu că aceasta este casa unor povestiri coreene diverse și de înaltă calitate”, a mai spus Kang, potrivit Variety.
Printre alte producții anunțate se numără seria despre practici sadomasochiste „Love and Leashes” (din 11 februarie), o drama despre prietenia unor femei, „Thirty Nine” (din 16 februarie), și comedia „Celeb Five: Behind the Curtain”. Compania a confirmat că „Squid Game” a fost cel mai de succes show de pe platformă. A fost cel mai vizionat în 94 de țări la apogeul său, cu 95% dintre spectatori provenind din afara Coreei.
Kang a spus că mulți spectatori care au descoperit „Squid Game”, „au continuat să exploreze alte conținuturi coreene”, precum „Hellbound” și „The Silent Sea”.
CITEȘTE ȘI: Netflix va publica săptămânal Topuri 10 cu filme și seriale
Foto: Profimedia Images