Netflix testează o funcție care permite partajarea conturilor în afara unei gospodării
Gigantul de streaming american Netflix a anunțat că va efectua teste în Chile, Costa Rica și Peru pentru a taxa clienții care își partajează parolele în afara gospodăriilor lor. Abonații trebuie să plătească o sumă în plus față de abonamentul lunar (aproximativ 3 dolari în Chile, 2,99 de dolari în Costa Rica și aproximativ 2,12 dolari în Peru) pentru a putea adăuga până la două conturi suplimentare la profilul lor.
„Întotdeauna le-am facilitat oamenilor care locuiesc împreună procesul de partajare a conturilor Netflix cu funcții precum profiluri separate și fluxuri simultane pentru abonamentele noastre Standard și Premium”, a declarat Chengyi Long, director pentru inovarea produselor, într-un comunicat emis de Netflix. „Deși aceste funcții sunt extrem de populare, ele au creat, de asemenea, o formă de confuzie despre când și cum ar putea fi partajat Netflix”, a adăugat ea. „Ca urmare, conturile sunt împărțite între diferite gospodării, ceea ce ne afectează capacitatea de a investi în seriale și filme de calitate pentru membrii noștri”, se arată în același comunicat, potrivit Variety.
CITEȘTE ȘI: Netflix a anunțat lista producțiilor originale pentru 2022 (VIDEO)
Netflix va lansa 25 de noi producții sud-coreene în 2022
Pe lângă aceasta, grupul californian va oferi un serviciu în cele trei țări de testare pentru a transfera un profil într-un cont nou, pentru a-i încuraja pe beneficiarii partajării parolei să-și creeze propriul abonament. Anul trecut, Netflix a testat o modalitate de a limita partajarea parolelor, trimițând anumitor clienți un mesaj de avertizare pentru a verifica dacă utilizatorul locuiește în același loc cu proprietarul contului.
Netflix – ritm încetinit de creștere în ultimele luni
Modificarea are loc pe fondul încetinirii creșterii companiei. Aceasta a câștigat doar 8,2 milioane de conturi plătite din septembrie până în decembrie anul trecut, pentru a încheia anul la 221 de milioane, și se confruntă din ce în ce mai mult cu concurența de la Disney+. Netflix a majorat prețul abonamentelor sale în Statele Unite și Canada în ianuarie, apoi a făcut același lucru în martie în Marea Britanie și Irlanda. Prețurile oferite de Netflix sunt în general mai mari decât cele ale rivalilor săi, dar, spre deosebire de majoritatea acestora, platforma nu afișează niciun fel de publicitate.
CITEȘTE ȘI: Netflix va investi anual 45 de milioane de dolari în producții franceze și europene
Foto: Profimedia Images