Netflix lansează o colecție de povești despre sustenabilitate, „Together for Our Planet”
Netflix a lansat o colecție de povești despre sustenabilitate, „Together for Our Planet”, în pregătirea desfășurării conferinței ONU pentru schimbările climatice, COP26, din noiembrie.
„Poveștile inspiră oamenii. Impresionanta epopee a planetei noastre domină vremurile în care trăim și este reflectată pe Netflix în moduri cât se poate de diferite: de la prietenia unui cineast cu o caracatiță în documentarul Înțelepciunea caracatiței (laureat al premiului Oscar) la călătoriile lui Zac în Cu picioarele pe Pământ, cu Zac Efron. Pentru a-i ajuta pe abonați să găsească mai ușor aceste povești extraordinare și să înțeleagă mai bine ce se întâmplă cu planeta noastră, am adunat peste 30 dintre aceste povești într-o nouă colecție Netflix, denumită „Together for Our Planet””, se arată într-un comunicat remis Apropo de Netflix.
Liderii mondiali se vor întâlni la Glasgow, în Scoția, pentru a-și reînnoi angajamentul de a contribui la o planetă mai curată, mai verde și mai sănătoasă pentru generațiile viitoare. Dar nu trebuie să fii unul dintre liderii lumii pentru a contribui la soluția acestor probleme. Acesta este motivul pentru care cei din spatele COP26 au făcut echipă cu Netflix la crearea acestei colecții.
Abonații pot viziona colecția aici sau oriunde altundeva unde vizionează de obicei titlurile Netflix și pot vedea cât de bogate și variate pot fi poveștile despre mediu. Aceste seriale, filme și programe speciale prezintă frumusețea reală a sistemelor care susțin viața pe Pământ (Planeta noastră) și bazele științifice ale schimbărilor climatice (Depășirea limitelor). Din colecție mai fac parte și thrillere captivante, cum ar fi Ragnarok, Frontiera verde și IO. Filme precum Minimaliștii ne arată moduri simple și optimiste de a fi mai responsabili în viața de zi cu zi, iar cele precum Plaja cu pinguini și Izzy în lumea ursuleților koala pot încânta întreaga familie.
Artiști, oameni de știință, activiști și politicieni au fost motivați de aceste povești, iar noi i-am invitat să ne vorbească despre impactul asupra vieților lor.
Anul trecut, 160 de milioane de conturi au ales să vizioneze povești despre sustenabilitate pe Netflix, iar abonații doresc mai mult conținut pe această temă. Un studiu recent cu consumatori din 16 țări a arătat că trei din cinci persoane (62%) la nivel global sunt foarte interesate să vadă seriale și filme pe teme climatice. Acesta este un semn clar că putem face încă foarte multe pentru a-ți oferi și alte povești despre planeta noastră.