Netflix: Franciza „Squid Game” va genera circa 900 de milioane de dolari
Franciza „Squid Game” va fi probabil un succes financiar uriaș pentru Netflix, urmând să genereze aproape 900 de milioane de dolari, potrivit proiecțiilor interne.
Bloomberg a raportat, în weekend, că a obținut cifre și documente interne Netflix privind performanța prognozată pentru „Squid Game”. Proiectele ar genera 891,1 milioane de dolari „valoare de impact” pentru companie. Aceasta fiind o unitate de măsură folosită de Netflix pentru a măsura performanța unui titlu.
CITEȘTE ȘI: Netflix vrea să adapteze seria fenomen „Squid Game” în joc video
Netflix a cumpărat primul studio de jocuri video și a lansat cinci producții pe mobil
Topul țărilor cu cel mai bun conținut Netflix. Unde se află România
Potrivit documentelor citate, producția serialului s-a ridicat la doar 21,4 milioane de dolari. Între timp, drama de supraviețuire produsă în Coreea de Sud a devenit cel mai vizionat titlu pe platformă, în 94 de țări. Deși, inițial, Netflix a anunțat că serialul a fost vizionat de pe 111 milioane de conturi în prima lună de la lansare, documentele arată că cifra a crescut de atunci la 132 de milioane. 66% dintre ei au terminat întreaga serie în termen de 23 de zile de la premiera sa pe platformă.
Thrillerul în nouă părți a devenit o senzație mondială de la lansarea sa cu mai puțin de o lună în urmă, scrie Reuters. Concurenți care au rămas fără bani în viața reală joacă jocuri din copilărie cu consecințe mortale. Totul pentru a câștiga un premiu de 45,6 miliarde de woni (38 de milioane de dolari).
CITEȘTE ȘI: ”Peaky Blinders”: lungmetrajul se va filma în 2023, conform creatorului serialului omonim, Steven Knight
Foto: Profimedia Images