Franciza „Squid Game” va fi probabil un succes financiar uriaș pentru Netflix, urmând să genereze aproape 900 de milioane de dolari, potrivit proiecțiilor interne.
Bloomberg a raportat, în weekend, că a obținut cifre și documente interne Netflix privind performanța prognozată pentru „Squid Game”. Proiectele ar genera 891,1 milioane de dolari „valoare de impact” pentru companie. Aceasta fiind o unitate de măsură folosită de Netflix pentru a măsura performanța unui titlu.
CITEȘTE ȘI: Netflix vrea să adapteze seria fenomen „Squid Game” în joc video
Netflix a cumpărat primul studio de jocuri video și a lansat cinci producții pe mobil
Topul țărilor cu cel mai bun conținut Netflix. Unde se află România
Potrivit documentelor citate, producția serialului s-a ridicat la doar 21,4 milioane de dolari. Între timp, drama de supraviețuire produsă în Coreea de Sud a devenit cel mai vizionat titlu pe platformă, în 94 de țări. Deși, inițial, Netflix a anunțat că serialul a fost vizionat de pe 111 milioane de conturi în prima lună de la lansare, documentele arată că cifra a crescut de atunci la 132 de milioane. 66% dintre ei au terminat întreaga serie în termen de 23 de zile de la premiera sa pe platformă.
Thrillerul în nouă părți a devenit o senzație mondială de la lansarea sa cu mai puțin de o lună în urmă, scrie Reuters. Concurenți care au rămas fără bani în viața reală joacă jocuri din copilărie cu consecințe mortale. Totul pentru a câștiga un premiu de 45,6 miliarde de woni (38 de milioane de dolari).
CITEȘTE ȘI: ”Peaky Blinders”: lungmetrajul se va filma în 2023, conform creatorului serialului omonim, Steven Knight
Foto: Profimedia Images