Ted Sarandos, Co-CEO Netflix, a confirmat că va fi realizat un al doilea sezon al popularei serii sud-coreene „Jocul Calamarului/ Squid Game”.
În timpul prezentării raportului financiar pentru trimestrul al patrulea al anului 2021, care a avut loc joi, Sarandos, care este și director de conținut la Netflix, a anunțat că a fost comandat cel de-al doilea sezon al serialului, care este deja în producție. În plus, Sarandos a descris continuarea foarte așteptată de fani drept începutul unui proiect mai mare. „Universul Squid Game tocmai a început”, a spus șeful Netflix.
CITEȘTE ȘI: Țeapă: Dezvoltatorii criptomonedei „Squid Game” au dispărut cu banii investitorilor
„Squid Game”, cel mai discutat serial TV pe Twitter în 2021; „Black Panther”, cel mai comentat film
Pedepse brutale pentru doi nord-coreeni care au distribuit în statul comunist serialul „Squid Game”
Creatorul și regizorul serialului, Hwang Dong-hyuk, a fost primul care a confirmat că va reveni cu un al doilea sezon, în noiembrie, dând și câteva indicii despre potențiala direcție a noilor episoade. Cu toate acestea, declarația lui Sarandos marchează prima confirmare oficială din partea unui reprezentant al platformei de streaming.
Hwang a dezvăluit, de asemenea, luna trecută, că au fost discuții cu Netflix pentru a produce un al treilea sezon al show-ului, potrivit Variety.
Între timp, producția a scris istorie, fiind primul serial sud-coreean care a primit nominalizări la premiile Sindicatului actorilor americani (Screen Actors Guild, SAG). Serialul a fost nominalizat în patru categorii: „cea mai bună distribuție”, „cel mai bun rol principal masculin și feminin într-un serial dramă”, Lee Jung-jae, respectiv Jung Ho-yeon, și cel mai bun colectiv de cascadori,
Actorul O Yeong-su, care a interpretat rolul Jucătorul 001 din serialul de succes, a făcut istorie și la premiile Globurile de Aur, la începutul acestei luni, devenind primul sud-coreean care a câștigat un trofeu la ceremonie.
CITEȘTE ȘI: Serialul japonez „Alice in Borderland” de pe Netflix profită de succesul fenomenului „Squid Game”
Foto: Profimedia Images