Netflix câștigă 4,4 milioane de noi abonați, în contextul fenomenului „Squid Game”
Compania Netflix a câștigat 4,4 milioane de noi abonați în cel de-al treilea trimestru al acestui an, ajungând la 213,5 milioane în întreaga lume.
Ieșirea din lockdown, în multe țări, nu a influențat popularitatea Netflix în cel mai recent trimestru. Liderul pe piața de streaming a reușit să își depășească propriile prognoze și pe cele ale analiștilor de pe Wall Street cu cifra noilor abonați, care este cu un milion mai mare decât ceea ce s-a anunțat în urmă cu trei luni.
Netflix se așteaptă la un număr aproape dublu de abonați pe finalul anului
Pentru ultimul trimestru al acestui an, compania se așteaptă la circa 8,5 milioane de noi abonați. Succesul extraordinar la nivel mondial al seriei nord-coreene „Squid Game” este doar parțial responsabil pentru performanțele bune înregistrate de Netflix. Într-adevăr, seria este disponibilă numai din 17 septembrie. Cu toate acestea, a fost vizionat deja pe 142 de milioane de conturi, fapt care i-a surprins inclusiv pe șefii Netflix și reprezintă un record pentru platforma de streaming. Cifra este aproape după de cea înregistrată de liderul anterior, „Bridgerton” (82 de milioane de conturi).
CITEȘTE ȘI: Netflix: Franciza „Squid Game” va genera circa 900 de milioane de dolari
Omar Sy, starul seriei „Lupin”, a încheiat un contract multianual cu Netflix
Reed Hastings, copreședintele companiei, s-a îmbrăcat, marți seară, când a prezentat rezultate financiare, în treningul verde purtat de personajele din „Squid Game”, îmbrăcat marți seară. De altfel, jumătate din noii abonați provin din Asia.
Prin comparație, principalul său rival pe această piață, Disney, a înregistrat un total de 116 milioane de abonați la începutul lunii iulie.
Lansare masivă a noilor serii Netflix în al patrulea trimestru
Pentru Ted Sarandos, celălalt copreședinte al companiei, fenomenul „Squid Game” ilustrează cât de corect a fost pariul inițial al companiei. Acela de a miza pe o mare bogăție și diversitate de conținut, pentru a potoli setea cronică a utilizatorilor de internet. De ani, Hwang Dong-hyuk a încercat în zadar să convingă studiourile de la Hollywood să-i producă scenariul. Netflix a profitat în cele din urmă de proiectul pe care ceilalți nu l-au dorit. Potrivit unor surse, producția „Squid Game” ar fi costat doar 21 de milioane de dolari. Rentabilitatea sa pentru Netflix este, prin urmare, la fel de fenomenală ca succesul său în rândul fanilor.
„Avem atât de mult conținut online în trimestrul IV, cât nu am avut niciodată”, a spus Reed Hastings, care a apreciat că perioada octombrie-decembrie va fi deosebit de fastă pentru platforma de streaming, potrivit AP News.
Performanța financiară a Netflix în acest trimestru a depășit ușor așteptările de pe Wall Street. Compania a avut profituri de 1,4 miliarde de dolari la o cifră de afaceri de 7,5 miliarde de dolari.
CITEȘTE ȘI: ”That ’90s Show”, spin-off-ul cunoscutului serial ”That’ 70s Show ”, a fost comandat de Netflix
Netflix a cumpărat primul studio de jocuri video și a lansat cinci producții pe mobil
Netflix a făcut public topul celor mai vizionate producții ale sale
Foto: Profimedia Images