Netflix a lansat primul său magazin online de produse inspirate de serialele difuzate de platforma de streaming.
Rafturile sale virtuale prezintă, pentru început, tricouri și hanorace imprimate cu Yasuke și Eden, două serii animate foarte populare.
Netflix va oferi în acest magazin online, în curând și articole vestimentare și decorative inspirate de șarmantul spărgător Lupin, proiectate în colaborare cu Muzeul Luvru din Paris, potrivit unui comunicat al grupului californian.
La cinci luni după ce a devenit unul dintre marile hituri din 2021, seria „Lupin” revine vineri pe platforma de streaming, cu a doua parte a primului sezon, spre încântarea fanilor.
„Netflix.shop va oferi în mod regulat produse exclusive, atent selectate, în ediție limitată”, a declarat vicepreședintele Josh Simon. Site-ul de vânzări, lansat inițial în SUA, va fi extins și în alte țări decât în următoarele luni, a mai spus acesta.
CITEȘTE ȘI: Jennifer Lopez a încheiat un parteneriat multianual cu Netflix
„La Casa de Papel”: Netflix dezvăluie primele imagini din ultimul sezon
Tim Burton va filma în România serialul „The Addams Family”, o producție MGM TV si Netflix
Un spin off „Bridgerton”, despre regina Charlotte, a fost comandat de Netflix
Netflix lansează „Play Something”, o funcție prin care alege filmele și serialele în locul tău
Prințul Philip a murit supărat pe Netflix pentru serialul „The Crown”
Netflix și Sony au semnat un acord istoric, cu consecințe asupra francizei „Spider-Man” și nu numai
Tahar Rahim, despre cum e să fii în pielea unui criminal în serie, în show-ul Netflix „The Serpent”
Foto: Profimedia Images