Justin Timberlake si compania de publicitate americana Specific
Media au cumparat MySpace pentru 35 de milioane de
dolari.
Pretul reprezinta 6% din suma platita de Rupert Murdoch pentru
achizitionarea site-ului. News Corp., compania detinuta de Murdoch,
spera sa primeasca pentru aceasta retea de socializare cel putin
100 de milioane de dolari, dupa ce in 2005 a platit 580 de milioane
de dolari.
La vremea respectiva, MySpace era unul dintre cele mai populare
site-uri de internet, iar Murdoch a trebuit sa lupte cu Viacom
pentru a pune mana pe retea. De atunci,
Facebook a eclipsat complet Myspace, iar mogulului a acumulat
pierderi de peste jumatate de miliard de dolari in aceasta
afacere.
Justin Timberlake – „The Social
Network”
In 2008, Myspace avea 80 de milioane de utilizatori in
SUA, aproape dublu fata de Facebook, iar acum are in jur
de 40 de milioane de utilizatori, in timp ce Facebook a atins 150
de milioane.
Timberlake a jucat un rol secundar in
filmul „The Social Network”, un film care surprinde perioada in
care Mark Zuckerberg a creat Facebook.
„Este nevoie de un spatiu unde fanii pot interactiona cu artistii
preferati”, a declarat Timberlake, citat de The Telegraph. „Sunt
fericit sa ajut la revitalizarea MySpace, folosind platforma pentru
a aduce impreuna artistii si fanii”.