MPV de proba speciala

11 02. 2006, 15:14
La prima vedere, pare doar o chestiune de semantica matematica, insa in realitate lucrurile converg spre o surpriza destul de placuta. Linia caroseriei nu va imparti lumea in doua tabere, asa cum a facut-o Multipla – este un MPV cu dimensiuni ceva mai atipice, lucru de care trebuie sa

La prima vedere, pare doar o chestiune de semantica matematica, insa in realitate lucrurile converg spre o surpriza destul de placuta. Linia caroseriei nu va imparti lumea in doua tabere, asa cum a facut-o Multipla – este un MPV cu dimensiuni ceva mai atipice, lucru de care trebuie sa tii cont la manevrele in spatii inguste. Interiorul poate fi considerat un epitet al spatiului. Solutia 3 plus 3 ofera avantajul unui volum impresionant al portbagajului. Sase persoane pot pleca linistite la drum cu tot cu bagaje. Concurenta nu se prea poate lauda cu acest avantaj. Spatiu exista, trei persoane stau comod atat in fata, cat si in spate. Totusi cateva sacrificii au fost facute pentru a permite o convietuire decenta pe parcursul unei calatorii lungi. Unele comenzi, ca de exemplu cele pentru geamuri electrice, nu sunt tocmai la indemana. Propulsorul de 2.0 litri poate transforma orice tatic intr-un mic pilot de curse. Cei 150 CP ghidonati prin intermediul unei cutii de viteze cu sase trepte te fac sa uiti uneori ca esti la volanul unui MPV. Poate de acest lucru se face vinovata si tinuta de drum. Demn de mentionat este faptul ca FR-V a fost echipata cu diferential cu alunecare limitata pe puntea fata. Pot spune ca Honda FR-V este o surpriza placuta a anului 2005.

Citeste mai mult in ProMotor