Motive de tandreţe

11 04. 2012, 13:45

„Este un real prilej de bucurie că am reuşit să stârnim emoţii atât de puternice în rândul atâtor persoane. Suntem mândri să vedem că oamenii asociază tandreţea cu ciocolata Milka, aceasta regăsindu-se printre preferinţele lor atunci când vor să-i răsfeţe pe cei dragi”, a declarat Diana Oancea, Marketing Manager Ciocolată şi Bomboane, Kraft Foods România.

Cei peste 44.000 de vizitatori ai Oraşului Tandreţii au avut posibilitatea să voteze cele mai frumoase şi mai originale mesaje şi poze înscrise în concurs. Pe lângă premiile zilnice şi săptămânale oferite, 9 dintre cei mai tandri români care au avut cele mai apreciate motive de tandreţe, au avut şansa de a-şi vedea mesajele şi fotografiile expuse în cadrul expoziţiei „Motive de tandreţe”. Organizată în parcul Herăstrău la sfârşitul săptămânii trecute, expoziţia a fost dedicată femeilor speciale din viaţa lor.

În perioada următoare, Milka îi îndeamnă pe români să continue să facă gesturi tandre pentru cei dragi, în cadrul noii campanii „Îndrăzneşte să o primeşti pe Milka în viaţa ta”, care va începe pe 1 mai şi se va desfăşura timp de 11 săptămâni pe www.orasultandretii.ro.