Motiv de retur pentru un produs, dintr-un hipermarket romanesc

06 02. 2009, 11:00

Pe internet circula un proces verbal de retur sau schimb al unui produs de frumusete care starneste cele mai uimitoare reactii.

In procesul verbal de retur sau schimb gasim datele unei doamne care doreste sa returneze vopseaua de par pe motiv ca "nu o lasa sotul sa se vopseasca blonda".

Unii spun ca este amuzant, dar este fair-play gestul din partea magazinului. Altii spun ca este absurd, pentru ca respectivul client putea sa recurga la o alta manevra de refuzare sau schimbare a produsului, drept pentru care se poate spune ca este un abuz din partea acestuia fara de hipermarket.

Cineva pe un blog spunea ca la pretul pe care respectiva a achizionat produsul, nu era tragedie daca nu facea tam-tam si schimba produsul.

Ce mai putem spune daca, poate, asta este politica firmei fata de returnarea sau schimbarea unui produs?

Main Foto: www.sunlink.ucf.edu