Recunosc ca nu m-am simtit prea confortabil in Ypsilon, dar nu pentru ca m-ar fi deranjat ceva la italianca (in afara faptului ca ma simteam mai degraba femeie). Este de un exotism atat de rafinat, incat, daca as fi automobil, as avea cu ea vise erotice. La capitolul design exterior, lucrurile sunt mai mult decat clare si evidente, adica reprezinta o reusita, cu un singura obiectie: optati pentru versiunea bicolora. Interiorul este la fel de cochet, gruparea instrumentarului de bord pe consola centrala rupand din monotonia a ceea ce inseamna un interior de automobil in acceptie clasica. La capitolul confort – DA, la ergonomie – DA, in schimb spatiul pentru pasagerii din spate este relativ inexistent iar portbagajul simbolic… dar vorbim despre o citadina care va avea sarcina de a transporta, in marea majoritate a timpului, maximum doua persoane. Propulsorul 1.3 Multijet face o figura mai mult decat frumoasa, aducand aminte de pedigree-ul sportiv al marcii italiene. Cam mult zgomot, dar nu am vazut pana astazi femeie frumoasa care sa nu aiba macar un defect. ….
Citeste mai mult in ProMotor