Adresat micuţilor telespectatori cu vârste cuprinse între 2 şi 12 ani, Minimax face un important pas în dezvoltarea vizualului său, inserând o serie de elemente 3D.
“De 12 ani ne mândrim cu un canal de televiziune creat special pentru copii, cu programe non-violente. Întrucât piaţa de televiziune se află într-o continuă schimbare, ne-am propus să aducem ceva nou, prin care să ne diferenţiem şi să ne adaptăm nevoilor publicului. Tehnica 3D va genera şi mai mult spectacol iar telespectatorii vor trăi noi experienţe, alături de personajele Minimax. În egală măsură, rămânem un canal TV care sprijină educaţia şi dezvoltarea celor mici, atât prin conţinutul său, cât şi prin activităţile extra-şcolare demarate”, declară Anda Mânza, Country Manager Chello Networks.
Concomitent cu actualizarea imaginii postului, ia startul un concurs ce antrenează creativitatea celor mici. Aceştia sunt invitaţi să dea viaţă personajelor Mini, Max, Cuţulache şi Pisicuţa, construindu-le din materiale reciclabile. Odată realizate, copiii, părinţii sau profesorii vor trimite o poză cu lucrarea lor pe adresa www.facebook.com/minimaxromania. Câştigătorii vor fi aleşi dintre cei care vor strânge cele mai multe like-uri şi vor avea cele mai creative şi complexe lucrări.
Premiile oferite constau în 50 de biciclete, 80 de enciclopedii şi 75 de soft-uri educaţionale. Cea mai bună lucrare realizată are şansa de a câştiga premiul special – o vizită a celor patru personaje Minimax la şcoala sau grădiniţa câştigătorului.
Campania se desfăşoară în perioada 23 martie – 5 mai, în şcolile primare şi grădiniţele din ţară. Proiectul este o nouă iniţiativă de amploare Minimax, cu scop educativ, prin care copiii sunt stimulaţi să respecte mediul înconjurător şi să participe activ la întreţinerea lui.
În prezent, Minimax poate fi urmărit de peste 4 milioane de abonaţi în România, în reţelele RCS&RDS, UPC, Digital Cable Systems (DCS), Focus Sat dar şi în reţelele majorităţii operatorilor de cablu regionali.