Milka si Poiana au majorat vanzarile Kraft Foods cu 25%

Apropo.ro / 12.09.2007, 10:40
Milka si Poiana au majorat vanzarile Kraft Foods cu 25%
Compania Kraft Foods Romania a inregistrat o crestere a vanzarilor de ciocolata de 25% in volum in primele sapte luni ale anului fata de aceeasi perioada din 2006. In valoare, avansul a fost de 30% in perioada mentionata. Spre comparatie, piata locala a ciocolatei a crescut in

Compania Kraft Foods Romania a inregistrat o crestere a vanzarilor de ciocolata de 25% in volum in primele sapte luni ale anului fata de aceeasi perioada din 2006. In valoare, avansul a fost de 30% in perioada mentionata.

Spre comparatie, piata locala a ciocolatei a crescut in intervalul ianuarie-august cu aproximativ 10% in volum si 17% in valoare fata de aceeasi perioada din 2006, potrivit datelor companiei de cercetare Nielsen citate de Kraft.

Kraft detine in portofoliu cel mai vandut brand de tablete de ciocolata, Poiana, pe segmentul premium activand cu Milka. Vanzarile Milka au inregistrat un avans de 33% anul trecut fata de 2005, ritm care s-a mentinut pe primul trimestru al anului 2007, potrivit datelor companiei.

Mihaela Popescu
Ziarul Fiannciar