Lanţul de magazine „Picioru’ gras”, deschis de Mihaela Rădulescu şi finanţat de fostul soţ al vedetei, Elan Schwartzenberg, nu mai este deloc profitabil.
Potrivit enational.ro, din 2009 şi până în 2013, afacerea a înregistrat pierderi de 6.322.330 de lei, aproximativ 1,43 milioane de euro.
Foto: Facebook
Chiar dacă are o o sucursală deschisă chiar şi în Monaco, hăinuţele comercializate nu au deloc căutare. Probabil, nici preţurile foarte mari nu sunt pe placul cumpărătorilor.
Foto: Facebook
Chiar dacă imaginea magazinelor este Ayan, fiul Mihaelei şi al lui Elan, acest lucru nu inflenţează în niciun fel succesul afacerii.
Cu toate acestea, antreprenorul Schwartzenberg continuă să susţină această investiţie, în ciuda pierderilor înregistrate. În acelaşi timp, Mihaela Rădulescu recuperează o parte din bani prin intermediul contractului pe care l-a semnat cu PRO TV şi în umra căruia a ajuns jurat la emisiunea “Românii au talent”.