Michael Schumacher pregateste un nou truc?

Apropo.ro / 29.03.2002, 09:34
Michael Schumacher pregateste un nou truc?
Presa afirma ca Michael Schumacher va folosi noua masina, care pe Montoya îl lasa rece, doar în calificari "Nu-mi este teama de noul Ferrari!", declara Juan Pablo Montoya în "La Stampa". În mod sigur, prin fata ochilor îi trec imaginile din cursa de acum un an, cînd columbianul a zgîltîit

Presa afirma ca Michael Schumacher va folosi noua masina, care pe Montoya îl lasa rece, doar în calificari

„Nu-mi este teama de noul Ferrari!”, declara Juan Pablo Montoya în „La Stampa”. În mod sigur, prin fata ochilor îi trec imaginile din cursa de acum un an, cînd columbianul a zgîltîit pentru prima oara tronul germanului. Atunci a reusit sa-l depaseasca pe Michael în primul viraj, dupa iesirea masinii de siguranta.

„Un nou truc al lui Schumi”, anunta cei de la „Express”, amintind de declaratiile sovaitoare ale germanului dinaintea Marelui Premiu al Australiei, cursa pe care apoi a dominat-o clar. „Vulpoiul Schumacher doar lasa impresia ca va concura cu noua masina, însa el o va folosi numai la calificari”. Cotidianul german afirma ca la Interlagos conteaza mai mult rezistenta masinii decît viteza.

Un calvar pentru piloti

„Dupa 3 secunde de la start se pot ciocni din nou”, titreaza „Bild”. De data asta, primul viraj e la stînga, dar acesta e mai strîns si pista e mult mai îngusta decît în Malaysia. Este intrarea în celebrul „S” Senna, unde orice mica eroare te arunca în decor.

Marele Circ a parasit Malaysia, dar Brazilia are conditii meteorologice asemanatoare: caldura si umiditate ridicate. În timpul cursei, temperatura din interiorul cockpitului urca pîna la 50 de grade Celsius, iar la sfîrsitul liniei drepte din dreptul standurilor se ating 320 kilometri pe ora. Fiind unul dintre cele doua circuite pe care se alearga în sens antiorar, Interlagos mai supune pilotii unei probe.

Fortele de inertie solicita mai mult muschii din partea dreapta a gîtului, lucru cu care driverii nu sînt foarte obisnuiti. Însa piatra de încercare este suprafata valurita a pistei, care produce niste vibratii ce afecteaza atît masinile, cît si pilotii.

„La 300 pe ora, cînd treci peste hopuri, ai senzatia ca cineva îti toaca vertebrele. Anul trecut, la sfîrsitul cursei, slabisem cu 5 kilograme”, a declarat Jarno Trulli. Pentru acest week-end, Michelin (care echipeaza Williams si McLaren) a pregatit doua noi tipuri de anvelope, iar Bridgestone (Ferrari) unul.

Lui Barrichello nu-i pasa

Apropierea cursei din tara sa natala l-a înfierbîntat si pe Barrichello. Acesta i-a raspuns presedintelui Ferrari, Luca di Montezemolo, care declarase ca 2002 va fi un sezon hotarîtor pentru brazilian daca vrea sa ramîna la echipa.

„Nu vad de ce ar fi un an decisiv. Daca la sfîrsitul sezonului eu si Ferrari vom dori sa continuam împreuna, bine, daca nu, fiecare o va lua pe drumul sau. Exista multe echipe interesate de mine”, a declarat Barrichello, care a fost deranjat de faptul ca el nu va avea la dispozitie un F2002, ci un F2001.

Sursa: www.prosport.ro