Messi, Luiz, van Persie şi Ramos, în ediţie limitată

De: Mioara Tronaru / 15.05.2014, 16:19
Messi, Luiz, van Persie şi Ramos, în ediţie limitată
Pepsi continuă seria surprizelor pentru iubitorii fotbalului din întreaga lume. Ca parte a campaniei globale Pepsi Football 2014, superstarurile fotbalului mondial îşi împrumută imaginea pentru cea mai nouă ediţie limitată de doze Pepsi, celebrând astfel entuziasmul fanilor pentru sportul rege.

Începând cu această lună, fanii din România vor putea achiziţiona produse Pepsi pe ale căror ambalaje îi vor regăsi pe câştigătorul a patru titluri „Fifa World Player of the Year”, Leo Messi, apărătorul brazilian David Luiz, prolificul goal-getter Robin van Persie şi internaţionalul spaniol Sergio Ramos.

„Pepsi are o relaţie specială cu fotbalul, ce durează de aproape 15 ani. Campania de anul acesta aduce consumatorilor o experienţă integrată ce îmbină muzica, arta şi sportul într-un mod interactiv, precum şi o serie de ediţii limitate ale produselor noastre. Noile ambalaje Pepsi cu superstarurile fotbalului mondial reflectă spiritul brandului şi îi aduc pe fanii din România mai aproape de sportul preferat. Milioane de doze cu imaginea celor patru fotbalişti se vor comercializa pe piaţa din România în această vară”, declară Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager CSD & Juices, PepsiCo România.

Alături de Messi, Luiz, van Persie şi Ramos, alţi doi fotbalişti internaţionali de renume, Wilshere şi Agüero, completează echipa de superstaruri Pepsi ce va putea fi admirată în execuţii outdoor spectaculoase. Acestea reunesc fotbalul, fotografia şi arta urbană, făcând parte din colecţia „The Art of Football”, lansată de Pepsi la începutul acestui an.

În plus, noul spot TV Pepsi, „Simte ritmul fotbalului”, dă startul unei noi promoţii. Fanii Pepsi din România au ocazia să simtă ritmul fotbalului în campania promoţională ce îi invită să se bucure de experienţa braziliană. Ei pot câştiga pe loc milioane de doze în ediţie limitată Pepsi Ginga, noul gust Pepsi inspirat din cultura şi aromele Braziliei.

În urma tragerilor la sorţi, toţi cei înscrişi la promoţie pot câştiga premii pe oră (fileuri de fotbal), pe zi (mingi de fotbal semnate de Gheorghe Hagi) şi pe săptămână (mese de fussball). Pentru marele premiu, Pepsi a pus în joc o excursie la Carnavalul de la Rio din 2015. Regulamentul oficial al campaniei şi mai multe informaţii sunt disponibile pe http://promotie.pepsi.ro.