Meciul România – Armenia, transmis de Pro TV, a fost lider absolut de audiență, fiind urmărit de peste 2,2 milioane de telespectatori. Reveniți pe stadionul din Ghencea după 12 ani, tricolorii au întâlnit Armenia într-o partidă esențială pentru aceste preliminarii. Singurul gol al meciului a fost reușit de Alexandru Mitriță, în minutul 26, cu o lovitură de cap, în urma unei centrări din corner.
Partida a înregistrat 12,8 puncte de rating și 35,7% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6,6 puncte de rating și 18,3% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 21.45 – 23.35, postul a condus topul televiziunilor cu 12,1 puncte de audiență și 35,8% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 7,3 puncte de rating și 21,7% share, potrivit unui comunicat remis Apropo.
După această victorie, preliminariile continuă. Pe 11 noiembrie, România va întâlni Islanda, iar pe 14 noiembrie va avea parte de ultimul meci, în Liechtenstein. Acestea vor fi difuzate tot de Pro TV.
CITEȘTE ȘI: ProTV: 2,2 milioane de români au vizionat meciul Germania – România
Chef Joseph Hadad, Chef Foa și Chef Radu Dumitrescu, noii jurați la „Masterchef”, la ProTV
Chef Alex Petricean este noul prezentator „ShARE in bucate” de pe Pro TV Plus
Un nou sezon „Visuri la cheie” debutează miercuri seară la Pro TV
Show-ul „Căsătoriți pe nevăzute” de la ProTV a fost lider de audiență
Foto: Pro TV