– Care e formula prin care poţi transforma un om obişnuit într-o vedetă?
Ca să iei un om obişnuit şi să-l transformi într-o vedetă trebuie să-i creezi un brand, să-i scoţi la iveală talentele, să-i pui în valoare punctele forte şi să-l lansezi în showbizz.
– Ce calităţi ar trebui să ai ca să faci un asemenea job?
Trebuie să fii nesimţit şi să nu spui niciodată NU. Educaţia este cheia! Eu învăţ tot timpul şi asta mă ajută să fiu un profesor/manager mai bun. Apoi, evident, trebuie să ai ochiul format pentru talent şi superinstincte.
– Îmi poţi spune câteva vedete cu care ai lucrat şi ai avut succes până acum?
Jason Kennedy (gazdă a show-ului “E! News”), Ceelo Green (muzician, jurat la “The Voice”), Whitney Cummings (actriţă), Kelly Osbourne (vedetă TV personality, gazdă a show-ului “Fashion Police”), Debbie Matenopoulos (gazdă a show-ului “The View”), Audrina Patridge (vedetă la show-ul MTV “The Hills”), Eric Andre (actor), Todd Newton (gazdă a show-ului “Family Game Night”), Lenay Dunn (gazdă a show-ului MTV “10 on Top”), Gretchen Rossi (“RHOOC”), Danielle Demski (gazdă a show-urilor “Let’s Make A Deal” şi “The Price Is Right”).
– Cât de greu e să transformi 5 minute de faimă într-o carieră de-o viaţă?
Greu!!! Aşa cum spun întotdeauna – E UN MARATON, NU UN SPRINT!
– Ce cariere din lumea showbizz-ului admiri?
Oprah, Madonna şi Joan Rivers. Toate au capacitatea de a se reinventa şi de a rămâne în lumina reflectoarelor. Şi muncec foarte mult pentru asta. Munca şi dedicarea este cheia succesului.
Mioara Tronaru
Marki Costello
Este manager la Hollywood, specializată în crearea de branduri pentru vedete. Conduce “Creative Management Entertainment Group”, una dintre cele mai ocupate şi mai de succes firme de management din Los Angeles. Este nepoata celebrului comic hollywoodian Lou Costello. A lucrat timp de peste 20 de ani cu numeroşi câştigători ai Premiului Emmy şi a stat în spatele unor nume precum Kelly Osbourne şi CeeLo Green; a scris bestsellere şi a creat renumitul seminar “Hosting Bootcamp”; a fost omul-cheie pentru diverşi oameni de televiziune aflaţi la începutul carierei lor. Clienţii şi angajaţii ei pot atesta faptul că este o tipă directă şi cu gura mare şi că acest fel de a fi este secretul succesului ei, dovedind că Marki Costello primeşte tot ce-şi doreşte.
The Drama Queen
Show-ul săptămânal îi introduce pe telespectatori, din 5 ianuarie 2014, de la ora 22.00, în lumea lui Costello, pe care o vedem muncind mult la construirea unor cariere în entertainment şi învăţându-şi clienţii cum să fie vedete. Marea parte a timpului său este dedicată “familiei” de la birou, care include personaje diverse – de la clienţii ei pretenţioşi, la cei aflaţi la început de drum şi la angajaţii tineri şi uşor de impresionat. Costello a lansat recent un departament pentru copii, iar stresul la care este supusă a crescut enorm, acum având de-a face şi cu multe mame care îşi ţin odraslele din scurt. În timp ce Costello face în fiecare zi “magie marca Marki” la locul de muncă, iubitul ei, artistul Tommy, preia cârma în viaţa de familie şi se ocupă de băieţelul lor, Finn. A-i preda controlul casei lui Tommy nu este uşor pentru Costello, care – alături de fiul ei adolescent (Lucas) – trebuie să se asigure că ştie mereu ce se întâmplă cu cei dragi. Marki Costello trece prin aceleaşi provocări ca toate mamele care muncesc, străduindu-se constant să jongleze cu problemele de la locul de muncă şi cu viaţa de familie la fel de complicată.