Marilyn Monroe revine în prim plan ca noua imagine a firmei Max Factor

Apropo.ro / 05.01.2015, 16:15
Marilyn Monroe revine în prim plan ca noua imagine a firmei Max Factor
Aşteptaţi-vă să o revedeţi pe Marilyn Monroe anul acesta în toate revistele de modă! Max Factor a anunţat că sex simbolul anilor '50 e noua "ambasadoare a glamour-ului universal" pentru 2015. Lucrul poate părea surprinzător, dacă luăm în considerare faptul că de la moartea vedetei au trecut 53 de ani.
Campania publicitară de anul acesta a companiei Max Factor are în vedere transformarea Normei Jean Baker în Marilyn Monroe, trecerea de la ingenuitate la senzualitate. „Marilyn a făcut din rujul roşu, pielea cremoasă şi ochii bine conturaţi cel mai faimos look al anilor ’50, iar acest look continuă să domine şi astăzi industria de frumuseţe, dar şi pe cea a modei. E look-ul care defineşte glamour-ul.” a declarat Pat Macgrath, reprezentant Max Factor, pentru Daily Telegraph.  
 
  
Anul trecut, actriţă Gweneth Paltrow a fost transformată de profesioniştii de la Max Factor în Marilyn Monroe tocmai în încercarea de a surprinde frumuseţea fără vârstei a sex simbolului american. Alte vedete care au colaborat în trecut cu vestita firmă de make-up au fost Madonna şi Giselle Bundchen.
 
 
Marilyn Monroe a fost diva inconstabila a anilor ’40 – ’50, timp în care a cunoscut durerea şi faima fără a gustă vreodată din fericirea la care visa încă de când era adolescentă. Deşi n-a fost niciodată premiată cu vreo statueta de Oscar, Marilyn a rămas în mintea cinefililor cu rolurile din filmele „Some Like It Hot” si ” Seven Year Itch”.  Moartea ei la vârstă de 36 de ani a făcut obiectul unor îndelungi speculaţii şi teorii ale conspiraţiei, în care au fost aduşi pe rând J.F. Kennedy, Robert Kennedy şi Edgar J. Hoover.