Ma Duke oriunde
Face parte din categoria motocicletelor care te duc si la baie daca vrei. Iti asigura distractie pe cinste in fiecare zi, te scuteste de abonamentul la sala de fitness si poti castiga cu el suficiente puncte la capitolul imagine. Daca iti doresti asa ceva, atunci poti sa te duci linistit la cel mai apropiat dealer KTM, sa ti-l cumperi.
Probabil v-am pus pe ganduri – ce ma face sa fiu asa sigur pe mine cand dau sfaturi de acest gen? Duke II deriva direct din modelele de Supermoto ale constructorului austriac, iar dupa etapa S1 de Campionat Mondial de la Bucuresti, nu mai am nici un dubiu asupra potentialului acestor motociclete.
Austriecii au inceput sa devina fani ai solutiilor tehnice rafinate inca de cand cocheteaza cu asfaltul. Avem injectie, prezenta si la versiunea anterioara, dar revizuita pentru modelul 2004. Ambreiajul a fost modificat, la fel si raportul secundar al transmisiei. Putem vorbi in cazul austriacului de un facelift, unul mai serios, dar care nu cred ca elimina problemele vechii generatii. Prin urmare, s-ar putea sa fiti alintati in pelegrinarile dumneavoastra de vibratiile, destul de puternice, transmise de catre motor in cadru. In rest, nimic nu mai impiedica placerea unei evadari. Poate doar capacitatea rezervorului, 12 litri, mai puncteaza la capitolul „Asa nu”.
Designul este o problema de gust in cazul lui Duke, in special prin aspectul grupurilor optice. Oricum, trebuie tinut cont de faptul ca, pentru o rectificare a partii frontale in stilul austriacului, trebuie sa cotizati destul din buzunarul propriu pentru orice alta marca.
Avand o astfel de motocicleta, va puteti duce linistiti la prieteni sa-i invitati la o plimbare spre Poiana, sigur vor ceda nervos pana la destinatie cand vor vedea cum ii umiliti cu doar 625 cmc si 55 de caluti. Iar daca aveti ceva impotriva lui Duke, puteti arunca o privire spre Yamaha TT 660, care reprezinta cea mai interesanta alternativa, atat din perspectiva performantelor, cat si a designului.
Pro Motor