Celebrul magazin on-line Neiman Marcus si BMW le-a pregatit entuziastilor (cu baniÂ…) o serie limitata a proaspat lansatului M6 Cabrio. Avand 50 de exemplare, lotul a trecut mai intai prin mainile specialistilor de la Individual (divizia marcii bavareze care se ocupa cu modificarea
Celebrul magazin on-line Neiman Marcus si BMW le-a pregatit entuziastilor (cu bani…) o serie limitata a proaspat lansatului M6 Cabrio. Avand 50 de exemplare, lotul a trecut mai intai prin mainile specialistilor de la Individual (divizia marcii bavareze care se ocupa cu modificarea modelelor de serie), ceea ce se vede prin spoilerele noi, culoarea speciala Ruby Black – la exterior, respectiv prin partile interiorului imbracate in piele Piano Black sau scaunele (acoperite cu piele BMW Individual Merino) de culoarea Gold Brown. Pasionatii de muzica au la dispozitie un sistem surround, furnizat de Bose, cu 11 incinte acustice si CD changer cu 6 discuri.
Cei care doresc sa conduca pot conta pe platforma rasata a lui M6 Coupe: V10 de 5 litri si 507 CP.
Sesiunea de vanzari a avut loc noaptea trecuta si a durat doar 1 minut si 32 de secunde, ceea ce nu-i de mirare prin prisma faptului ca primele M6 Cabrio de serie vor fi livrate doare peste o jumatate de an. Astfel, cine n-a avut rabdare sa astepte, isi permitea sa cheltuie cu 30% mai mult (139.000 USD in total) decat pe un model de serie si a fost destul de rapid este posesorul fericit al unui astfel de bolid.
Citeste mai mult in ProMotor