1. Trebuie sa rezolvi o situatie de criza
Nu intotdeauna e semn rau. De multe ori este doar o „forma de a spune” si sefii tai se bazeaza pe tine daca ajung sa anunte acest lucru.
2. Nu este o cale usoara sa spui asa ceva
Ghici ce? Nu este nici usor sa auzi asa ceva. De obicei, urmeaza o concediere sau unul dintre colegi si-a dat demisia pentru a lucra pentru concurenta.
3. De ce nu iti iei o vacanta?
Aceasta expresie este folosita de obicei pentru a indemna un angajat sa-si ia un scurt concediu, in urma unei altercatii cu un coleg. Sau poate sa te mai gandesti daca vrei sa mai lucrezi la jobul respectiv.
4. Toate intalnirile tale au fost anulate
Este o forma usoara de a spune: nimeni nu vrea sa se intalneasca cu tine. Sintagma de „nimeni” poate inseamna orice persoana, de la reprezentanti media, la alti angajati sau clienti.
5. Chiar ai spus asta?
Multe persoane, in special cei care au o imagine publica, uita ce trebuie si ce nu ar trebui sa dezvaluie atunci cand sunt in prezenta unei largi audiente.
Citeste mai multe detalii despre Top 10 lucruri pe care daca le auzi la serviciu ar trebui sa te ingrijorezi, pe incont.ro