Parcarea va fi de tipul park&ride și va avea la suprafață un terminal intermodal de transport și o piațetă publică. Terminalul va reuni toate mijloacele de transport din zonă, respectiv autobuzul, tramvaiul, microbuzele, dar și metroul, atunci când va fi terminată magistrala 5 Pantelimon-Universitate.
După terminarea lucrărilor, pe Șoseaua Iancului va fi interzisă parcarea pe carosabil. Șoferii vor avea la dispoziție însă două parcări supraetajate ce ar ruma să fie construite în spatele blocurilor.
Linia de tramvai va fi separată de traficul auto, iar pe aici vor circulă și autobuzele, urmând că cele două mijloace de transport să aibă stații comune până la intersecția cu Șoseaua Pantelimon.
Linia de tramvai va fi înălțată câțiva centimetri și va avea spații verzi. Pe fiecare sens de circulație, bulevardul va avea câte 3 benzi (2 benzi pentru circulația auto), iar pe laterale vor există alte două benzi laterale, prin care se va face accesul la parcare. Linia de tramvai va fi comună cu linia de autobuz. Vor exista semafoare inteligente care ăși vor modifica timpii de așteptare în funcție de trafic.
Stațiile de autobuz vor fi construite cu alveole, astfel încât la staționare să nu încurce traficul rutier. Staționarea pe cele trei benzi de circulație va fi interzisă, excepție cele două laterale.